עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

לעצב מטבח

בחרתם לשפץ את הבית? קניתם דירה עם פוטנציאל ומעוניינים להפוך את המטבח לחלק בלתי נפרד ומעוצב מהבית? שוכרים דירה עם מטבח קטן ומעוניינים להפיק ממנו את המיטב? מעוניינים לראות את התוצאה המוגמרת בתלת מימד, עוד לפני שהתחלתם לעצב מטבח? איך לתכנן שהלופט לא יספוג את ריחות הבישול?

לעצב מטבח פונקציונלי ונעים לעין
מטבח, אולי אפילו יותר מכל חדר, הוא מקום של חדוות יצירה, והוא קשור ישירות לפעילות המתבצעת בו. בין אם המזון המהיר הוא האהוב עליכם, הבישול או האפיה- המקום אמור להתאים לצורך שלכם בזמן אמת- כמו למשל גובה האבזור, נגישות, משטחי אפסון וכדומה- ולא רק בעיצובו החיצוני. בין אם מדובר בחלל נרחב או בפינת מטבח אמריקאי, ניתן להתרשם מעבודות העיצוב שלנו, ולהיעזר ביעוץ המתאים לכם על- פי טעמכם האישי את המקום אשר אמור לעורר בכם תאבון ליצירה.

תאבון יצירתי
כדי שריחות הבישול לא יגיעו עד לחדר הכביסה או השינה, או לחליפין- כשתרצו לשלב מכשירים שונים במטבח צפוף ו"אין מקום", כדי שסגנון העיצוב ישתלב עם אופי הבית... יתכן ותצטרכו להזיז קיר או שניים... או פשוט... להסתייע ביעוץ מפי יודעי דבר. לבישול, כמו באהבה, יש לגשת בקלילות ובחדוות יצירה, וכאן המקום שלנו לתת לכם כלים- להתאים את העיצוב, להפוך את המקום לנעים יותר ולהפוך את המטבח לממלכה קסומה .

מפת אתר | צור קשר