עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב הבית

לא סתם קם הביטוי "אין מקום כמו הבית" ביתנו הוא המבצר שלנו, המקום אליו אנו בורחים בסוף יום קשה ובו אנו מרגישים הכי טוב. בעיצוב בית יש לקחת בחשבון את מבנה הבית, חלוקת החדרים בו, מספר הנפשות הגרות וכיצד הם מנצלים כל שטח. מטרת עיצוב הבית היא להפוך את ביתו של הלקוח לנעים ויעיל תוך התחשבות בטעמו האישי ובתפקודי החדרים השונים.

אפשר לשלב יופי עם תפקוד
אנו נוטים לחשוב כי בית המעוצב בצורה יפה אינו בית בו ניתן לחיות כמשפחה. מטרתו של עיצוב הפנים הוא ליצור בית המתאים למתגוררים בו ומשלב מקומות אכסון רבים, איזורי ישיבה נוחים ומטבח המתפקד בצורה הטובה ביותר. בכדי ליצור את הבית המתאים ביותר אין צורך להתפשר ביופיו של הבית, מעצב פנים יוכל לתכנן את החדר בצורה המתאימה ביותר, לדאוג למקומות אכסון רבים ולרהיטים המתאימים לדיירי הבית וכל זאת תוך שמירה על עיצוב מרהיב וייחודי המשקף את דיירי הבית.

למה להשתמש במעצב פנים?
תכנון נכון של הבית יכול לשנות עולמות, לאפשר לזוז בנוחות בתוך חדר אף אם הוא קטן, להסתיר חפצים רבים בתוך רהיטים מסוגננים ולהעניק לתושבי הבית את האוויר לו הם זקוקים. בית עמוס ומבולגן יוצר גם עומס נפשי ותחושת מחנק, עיצוב בית הנעשה בצורה נכונה מאפשר לכל הבלאגן להעלם ויוצר תחושה של מרווח לנשימה והרגעות מושלמת.

למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ פנו אלינו דרך דף הצור קשר ויחד נהפוך חלום למציאות

מפת אתר | צור קשר