עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב מטבחים

עיצוב פנים של הבית משפיע על האווירה בחלל ועל מצב רוח הנוכחים בו. כדי לעצב את חלל ביתכם באופן מקצועי כדאי לקבוע פגישת יעוץ אצל מעצב מורשה. בפגישה תוכלו להציג את הרעיונות האישיים שלכם מצד אחד ולקבל יעוץ ותמיכה של איש מקצוע מצד שני. קו עיצוב זהה יכול להיות נוכח בכלל החללים של ביתכם או לחלופין תוכלו לעצב כל חדר באופן שונה.

עיצוב מטבחים
המטבח לרוב מהווה את הלב של הבית. בחלל זה מתרכזים רוב הפעילות והעשייה של בני המשפחה. כמו כן, רבים מבלים במטבח יותר מאשר בחדרים האחרים. חשוב שעיצוב הפנים במטבח יהיה פונקציונלי ובטיחותי  בייחוד בהמצאותם של ילדים קטנים בבית. בחירה בצבעים חמים כגון: חום, צהות, כתום או ורוד הינה בחירה מושלמת עבור מקום בו מכינים ארוחות לכל המשפחה.

אז איך כדאי לעצב מטבח?
המטבח כפי שאמרנו חייב להיות גם פונקציונאלי ויעיל לשוהים בו וגם בעל עיצוב ייחודי ומעניין שיכול להקרין על הבית כולו. אחת הבעיות בעיצוב מטבח נובעת מהשימושים השונים שנעשים בו בכל בית ובית. חשוב שתדעו מה אתם צריכים במטבח, אילו מכשירים חשמליים אתם מתכוונים להכניס?  מה גודלם של משטחי העבודה שתרצו להכניס למטבח ועוד. חשוב מעבר להכל שתזהו את אותם אלמנטים שעליהם לא תרצו להתפשר ושישמשו לכם כבסיס מנחה לעיצוב המטבח. אל תשכחו כמובן גם לתת משמעות יתרה לנושא הבטיחות. המטבח הוא קודם כל איזור עבודה ורק אחר כך חדר בבית – אל תתפשרו אף פעם אל נוחות ובטיחות בעבור עיצוב! רצוי להיעצב בבוגרי קורס עיצוב מטבחים לצורך זאת.

אם ברצונכם לעצבם את ביתכם בצורה מקצועית, יעילה ובטיחותית פנו אלינו עכשיו!

מפת אתר | צור קשר