עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב מטבחים

המטבח הוא מרכז הפעילות של הבית, שם מבשלים, אוכלים, מתרכזים כל בני המשפחה ובכלל אנו נוטים לנדוד לשם מספר די רב של פעמים ביום. המטבח הוא החלק הפעיל ביותר בבית וזה שיש בו את הצורך הרב ביותר בסדר ואירגון. במטבח יש תחלופה גבוהה של פריטים וכן שימוש בדברים רבים היוצרים תנועה בין ארונות האיכסון השונים. כאשר באים לעצב מטבח יש לקחת בחשבון את הפעילות הרבה בחדר זה ולהתאימו לצרכי המשפחה ולשימוש הנעשה במטבח.

קודם כל איחסון
אין ספק שעיצוב פנים חייב קודם כל לקחת בחשבון את הצורך הרב באיחסון בחלל המטבח. במטבח אף פעם אין יותר מדי איחסון ולכן כאשר בוחרים ארונות מטבח יש לחשוב על ארונות גדולים לסירים ומחבתות ומגרות קטנות לסכו"ם וחפצים קטנים. חלוקת המטבח בצורה נכונה היא הדבר החשוב ביותר ולכן כל מעצב פנים יתחיל בתכנון מקומות האכסון עוד לפני בחירת הצבעים למטבח.

אחר כך עיצוב
לאחר ארגון איזור המטבח כך שהגרים בו יוכלו להתנהל ולתפקד בצורה זורמת ונקייה ניתן להגיע לשלב העיצוב עצמו. כיום קיים מגוון רחב של חומרים מהם עשויים ארונות המטבח, הארונות הם למעשה הרהיטים של המטבח והם החלק הבולט ביותר. ארונות מטבח יכולים להיות מודרניים, כפריים, תעשייתיים או כל דבר אחר עליו חולם הלקוח. בחירת הארונות משפיעה על בחירת השיש, חיפוי הקיר ואף על צבע המקרר ולכן מומלץ לבחור צבעים שלא תרצו להחליף לאחר זמן מועט ויתאימו לעיצוב הכללי של הבית. ניתן לקחת קורס עיצוב מטבחים ולהרחיב את הידע האישי אודותיו.

מפת אתר | צור קשר