עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב משרדים

עיצוב משרדים שונה באופיו מכל סוג עיצוב פנים אחר בכך שהוא משלב פונקציונליות עם מיתוג והעברת מסרים. משרד צריך לתת השראה וליצור סביבה המעודדת רעיונות יצירתיים ומגבירה את תפוקת העבודה. עיצוב המשרד צריך להתאים לצבעי המותג, להביע את ערכי החברה ולהעביר מסרים שיווקיים למבקרים ולקוחות.

בניית המשרד
לפני תחילת העבודה יש להבין את התרבות האירגונית של המשרד, לבחון במה דוגלת החברה- שירותיות? יצירתיות? מקצועיות? ולקבוע למה משמשים החדרים השונים. בתכנון המשרד יש להתחשב בצרכים טכניים ובמעבר בין החדרים השונים, כמו כן יש לתכנן פינות בהן יוכלו העובדים להתקבץ ולנוח כמו קפיטריה או פינת ישיבה בה ניתן לערוך סיעור מוחין.

קונספט עיצובי למשרד
לאחר שלב התכנון והבנת צרכי החלל והאופן בו פועלים בו ניתן להגיע לשלב הביצוע ולהלביש את קירות המשרד בצבעים וטקסטורות. בעיצוב משרדים יש להתאים את הצבעים ללוגו ולצבעי המותג ולשלב מסרים המחברים את העובד אל החברה. מלבד הצבעים בהם משתמשים למשרד יש לתכנן גם את חללי המשרד כך שייצרו אווירה בה נעים לשהות אך לא תיצור הסחת דעת מן העבודה. כמו כן יש להתחשב בחללים המשותפים כגון הלובי, המסדרונות ופינות הישיבה ולעצבן כך שיעודדו מפגשים בין עובדים ושיחות על עבודה תוך כדי החדרת מסרים תדמיתיים.

למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ פנו אלינו דרך דף ה
צור קשר ויחד נהפוך חלום למציאות

מפת אתר | צור קשר