עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דירות

מרבית האוכלוסיה בישראל גרה בדירה, דירות בהן מתגוררת משפחה דורשות ארגון ותכנון מוקפד על מנת שמרחב שאינו ממש גדול יאפשר לכל אחד לתפוס את הפינה שלו ולקבל פרטיות. דירות חדשות שנבנו בשנים האחרונות אינן גדולות כמו הדירות הישנות יותר ולכן יש לתכנן אותן בצורה נכונה שלא תיצור עומס בעין ותאפשר זרימה טובה בחלל הדירה.

חלל פתוח
בדירות חדשות ניתן להבחין בעיצוב של חלל פתוח, הסלון, פינת האוכל והמטבח הם יחידה אחת ואילו שאר חדרי הדירה נמצאים בחלקה האחר. בעיצוב פנים של חלל פתוח יש לדאוג לכך שההפרדה בין החלקים השונים תהיה ברורה אך עם זאת ליצור המשכיות והתאמה בעזרת צבעים. בעיצוב חלל פתוח יש להשתמש בצבע אחד ולצרף לו זריקות של עוד שני צבעים אשר ייצרו עניין ויחברו את כל חלקי החלל תחת עיצוב אחיד.

עיצוב קונספט
בדירות יש חשיבות רבה לתכנון אשר יאפשר לבני הבית לתפקד בדירה בצורה הטובה ביותר אך יחד עם הפונקציונליות ניתן לשלב עיצוב בנושא שמאפיין את טעמם ואופיים של הגרים בדירה. עיצוב הדירה יכול להיות רטרו, יפני, כפרי או היי-טקי כאשר כל פרטי העיצוב- הרהיטים, החומרים, הצבעים והתאורה מוקפדים ומתואמים עד הפרט הקטן ביותר כך שיווצר עיצוב בקונספט אותו בחר הלקוח.

למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ פנו אלינו דרך דף הצור קשר ויחד נהפוך חלום למציאות

מפת אתר | צור קשר