עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי שינה

חדר שינה, בין אם מדובר בחדר של ילד, של הילדה או של ההורים, הוא מקום אינטימי. מדובר במקום שמבלים זמן רב בו, מקום שרואים טלוויזיה, שקוראים ספר, שאוהבים, מקום לנוח ומקום להתנתק מההמולה שבחוץ וההמולה שבבית. העיצוב של חדר השינה יכול להיות הגורם שהופך את חדר השינה לסתם עוד אחד מחדרי הבית או לחדר מלאכותי שמוקדש אך ורק לרגיעה ונינוחות.

פרמטרים קריטיים בעיצוב חדרי שינה
כאשר ניגשים לעיצוב של חדר שינה הפרמטר הראשון שצריך לעלות לנגד עינינו הוא הגודל של החדר. הגודל של החדר יקבע את המידות של המיטה, את השידות, את המראה, את הספרייה, המקום לטלוויזיה, אולי שולחן עבודה וכו´. הגודל של החדר, הנישות שיש לו וניצול נכון שלהם יצרו חדר שינה מדהים. עיצוב של חדר שינה היא עבודה לא פשוטה, לכן תמיד רצוי להתייעץ עם מעצב פנים מקצועי שהוא בעל ניסיון, עין דקת אבחנה ויכולת ליצור קונספט באמצעות צבעים, רהיטים, תאורה וחומרים שונים על מנת ליצור עיצוב מהמם לחדר השינה. רהיטים שלרוב יימצאו בחדר השינה ימנו עם המיטה, מראה פשוטה, שידה הלבשה, כריות נוי, תמונות וכו´. הגודל של מיטת השינה גם הוא מהווה מרכיב קריטי בעיצוב החדר , שכן מדובר ברהיט המרכזי. סביב המיטה מתבסס עיצוב חדר השינה כולו.

עקרונות פנג שוואי בחדר השינה
פנג שוואי זו שיטה לארגון חפצים ורהיטים כך שיביאו למצב של הרמוניה. מדובר בשיטה סינית עתיקה שתפסה תאוצה רבה בארצנו ומהווה חלק בלתי נפרד מעולם העיצוב. בנושא של עצוב חדרי שינה הפנג שוואי תומך בחדרי שינם מרווחים, חדר שינה בצבע בהיר, תאורה רכה, המיטה צריכה להיות בעלת ראש שתמנע קיר חשוף, רגלי המיטה לא צריכים לפנות לכיוון הדלת, מראה שאינה מול המיטה, הוספת סמלים שמסמנים זוגיות בחדר השינה.

מפת אתר | צור קשר