עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרים

החדר הוא מקום המפלט שלנו בבית, לשם אנו הולכים כדי להיות עם עצמנו ולנוח מכל השגרה היום יומית שלנו, שם נמצאים כל הדברים האישיים והפרטיים שלנו וכל מה שמגדיר אותנו כעצמנו. החדר שלנו צריך לשקף אותנו, להתאים לאופינו ולספק פתרונות להתנהלותנו בתוך החדר.

עיצוב חדרי ילדים
חדר הילדים הוא המקום המהנה ביותר לכל מעצב פנים, כאן ניתן לתת לדמיון להשתולל, לשלב צבעים שלא ניתן להלביש על אף חדר אחר ולהתפרע עם ציורי קירות ורהיטים ייחודיים. חדר הילדים צריך להיות עולם של דימיון, עליו לגרות את מוחו של הילד ולגרום לו להכנס לעולם של פנטזיה. חדרי ילדים הם חדרים בהם ילדים משתוללים וזורקים צעצועים לכל עבר ולכן בעיצוב חדר הילדים יש להשתמש ברהיטים בטוחים, ללא פינות או דברים מהם ניתן להפגע וכן לתכנן מקומות אכסון רבים המשתלבים בקונספט העיצובי.

עיצוב סלון וחדר שינה הורים
הסלון הוא החלל הראשון שנראה בכניסה לבית והוא משמש כמקום מפגש למשפחה וחדר לאירוח ולכן יש לעצבו לפי צרכי המשפחה תוך התאמת הקוסנפסט העיצובי לאופי הדיירים ולאיך שהם דמיינו את בית חלומותם. חדר השינה של ההורים הוא המקום בו נחים, נרגעים ומחדשים אנרגיות לקראת יום המחר ולכן עליו להיות נקי, רומנטי, לא עמוס ומתאים לטעם של הגרים בו. את זה ידע להגיד לכם כם מי שלא סיים קורס הום סטיילינג מקצוע. 

למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ פנו אלינו דרך דף ה
צור קשר ויחד נהפוך חלום למציאות

מפת אתר | צור קשר