עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב מטבחים

המטבח הוא הלב של הבית, הוא עולם בפני עצמו בו מתרכזת מרבית הפעילות ואליו נכנסים כל דיירי הבית. המטבח הוא המסובך ביותר מבחינה עיצובית ובו חייב להיות תכנון מדויק על מנת לאפשר ללקוח לעבוד בצורה היעילה ביותר בשטח המטבח ולקבל את מרבית שטחי האיכסון האפשריים. המטבח הוא חלק בלתי נפרד מן הבית ובבתים רבים אף נמצא בחלל אחד המתמזג עם הסלון ולכן עליו לשמר ולתמוך בעיצוב הפנים של הבית.

טרנדים בעיצוב מטבחים
אם פעם יכלנו לראות מטבח פשוט העשוי מחומרים פשוטים כיום חל מהפך בעיצוב מטבחים ואין גבול למה שניתן לייצר עם מעט דמיון. עיצוב המטבח נע בין עיצוב כפרי ביתי לעיצוב הייטקי מודרני כאשר ניתן לראות שימוש בצבעים לא קונבנציונלים ובפריטי נוי ההופכים את העיצוב לשלם. בעיצוב המטבח יש להשתמש בחומרים איכותיים, במשטחים נוחים לניקוי ובחיפויים המשלימים את הקונספט העיצובי בצורה הטובה ביותר.

לעשות סדר בבלאגן
המטבח הוא החדר בו יש את הצורך הרב ביותר בארגון נכון ובתכנון מוקפד של כל מגרה ומגרה. בכל מטבח ישנם אביזרי חשמל, כלי מטבח, פריטי מזון ואביזרי בישול רבים שהם הכרחיים לתפקודו השוטף של המטבח אך הם תופסים מקום רב. עיצוב פנים ותכנון נכון מתחשבים בכל הנחוץ למטבח עובד ולכן ניתן לראות פתרונות אכסון רבים ואף חלוקה חכמה בתוך המגירות המאפשרת לשמר את ההתנהלות במטבח וגם למצוא כל דבר נחוץ.

למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ פנו אלינו דרך דף הצור קשר ויחד נהפוך חלום למציאות

מפת אתר | צור קשר