עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצב פנים

מהו מעצב פנים? מעצב פנים הוא אדם שכל מטרתו היא להקל על חייו של הלקוח, לעזור לו להשיג את בית חלומותיו ולהגשים חלומות. מעצב הפנים הוא אדם שתשוקתו היא עבודתו והוא מתייחס לכל בית כקנבס חלק שיש למלא בצבע ולהפוך ליצירת אומנות. עיצוב פנים הוא מקצוע הדורש דימיון רב ויצירתיות ללא גבולות וכן יכולת פתירת בעיות ועמידה במשברים.

איך לבחור מעצב פנים?
בשוק קיים מבחר רחב של מעצבי פנים המבטיחים הבטחות גבוהות אך לא תמיד יכולים לקיימם. לפני בחירת מעצב פנים יש לבדוק האם יש לו הסמכה כלשהי בתחום, האם הוא למד את הנושא ויכול להביא ידע מקצועי אל השולחן או שמא הוא נעזר רק בתפיסתו האישית לגבי כיצד לעצב. חלק גדול מהעיצוב הוא הידע, ידע כיצד לתכנן נכון, להכיר את החומרים עימם עובדים ולדעת כיצד כל צבע מגיב בשינויי תאורה. עיצוב פנים הוא יותר מתחושה וטעם ולכן יש לבחור במעצב בעל רקע מקצועי ונסיון רב.

למה מעצב פנים?
שימוש במעצב פנים נחשב למותרות הנמצאת רק בחזקת ידם של אלו בעלי האמצעים אך למעשה שימוש במעצב פנים יכול להתאים לכל אחד, בין אם פרטי או עסקי ואף להוזיל את עלויות העיצוב. מעצב פנים יודע כיצד להבין את החלל ולחלקו בצורה נכונה, חלל מתוכנן נכון יכול למנוע הוצאות מיותרות על רהיטים לא מתאימים או מקומות אכסון שלא משתלבים. מעצב פנים יוכל להתאים עבורכם את העיצוב והארגון הטובים ביותר לבית או לעסק ובכך למנוע צורך בשיפוצים חוזרים.

למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ פנו אלינו דרך דף הצור קשר ויחד נהפוך חלום למציאות

מפת אתר | צור קשר