עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חנויות

תחום עיצוב החנויות הינו תחום חדש יחסית אך בשנים האחרונות עולה יותר יותר המודעות להשפעת עיצוב פנים נכון על חווית הקניה ועל התנהגות הקונים בחנות. עיצוב מתוכנן ומותאם לקהל היעד יכול לעודד כניסה אל החנות וכן למשוך את הקונה אל המוצרים. עיצוב מעניין ומיוחד משפיע על חווית הקניה ויוצר תחושה של הנאה מהקניה וכן מושך את הקונה לחזור ולבקר שוב בחנות.

חנויות קונספט
עסקים רבים שמים דגש על חווית הלקוח ומנסים לספק מפגש מעניין בין המוצר ללקוח. אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת עיצוב קונספט, עיצוב זה מאגד את כל הפרטים תחת נושא מסוים אליו יתחבר קהל היעד. חנויות יוקרה יעוצבו בסגנון ארט-דקו ובגווני שחור-לבן היוצרים הרגשה של דרמה ויוקרתיות ואילו חנויות לצעירים יעוצבו בצבעים חזקים ובוהרים המתאימים לעיצוב רטרו.

הכל תלוי בפרטים
בכדי שעיצוב יצליח יש לתכנן את כל הפרטים כך שיהיו גם פונקציונליים לארגון החנות וגם מזמינים. על המעמדים עליהם מוצגים המוצרים להיות מסודרים ומאורגנים על מנת שלא ליצור תחושה של בלאגן ויחד עם זאת להתאים לעיצוב בצבע ובטקסטורה. גם לתאורה תפקיד חשוב בחוויית הקניה, תאורה חזקה בחלון הראווה ובחזית מבליטה את החנות ומזמינה קונים להיכנס. בפנים החנות תאורה נכונה מדגישה את המוצר ומושכת את עין הקונה אליו וכן יוצרת אווירה התורמת ומדגישה את העיצוב.

למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ פנו אלינו דרך דף הצור קשר ויחד נהפוך חלום למציאות

מפת אתר | צור קשר