עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

אדריכלות ועיצוב פנים

ישנו קשר בל- ינתק בין מקצוע אדריכלות ועיצוב פנים. אלו שני מקצועות שונים אשר נעזרים זה בזה בכדי להגיע לתוצאה מוגמרת רצויה. הניסוח הנכון הוא אדריכלות פנים ועיצוב פנים, והכוונה היא תחום התמחות אחד מני רבים מתוך ענפי האדריכלות, אשר עוסק בשינוי חללים פנימיים במבנים.

מהי אדריכלות ועיצוב פנים?
מעצב פנים הינו כל אדם אשר יש לו כל סוג של הכשרה שהיא בעיצוב וכך גם בעיצוב פנים של מבנים. אדריכל פנים, לעומת זאת, הינו אדם בעל תואר באדריכלות, הוא מעצב מטבעו ולכן יכול לעסוק בעיצוב פנים גם ללא תעודה נוספת. הלימודים הללו טבועים האחד בשני, משום שאדריכל  מקרב את האדריכלות למדעים המדויקים כדי להעניק לה איכויות של בניה, סימטריה ותוצאה מסוגננת אשר תוכננה מראש והוגשמה בזכות הדיוק. לכל מעצב באשר הוא יש את הסגנון שלו, בין אם הוא נשען על סגנונו האישי או על ההשראה של מעצבים אחרים.

מה אדריכלות ועיצוב פנים יכולה לתרום לבית?
בעזרת אדריכלות ועיצוב פנים ניתן להגשים מטרות נעלות ברמה האוניברסאלית והפרטנית. לדוגמה- ברמה האוניברסאלית, "בניה ירוקה" יכולה לשמר את האנרגיה במקום לפזר אותה. לדוגמה – "מים אפורים" שנפלטים כתוצאה משימוש במזגן-  אם יופנו להשקיה ולהדחת אסלות, ניתן יהיה לחסוך 63 (!) ליטרים ליום, שלא לדבר על הכמות המנוצלת לשנה. וזה רק רעיון אחד שאדריכלות ועיצוב פנים עשויה לתרום בעיצוב הבניה.
מפת אתר | צור קשר