עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

אדריכלות ועיצוב פנים

אדריכלות ועיצוב פנים
אדריכלות ועיצוב פנים הם שני תחומים ההולכים זה לצד זה ואף יחדו, יש לציין כי לא כל מעצב פנים הוא גם אדריכל, בעוד שלעיצוב פנים ניתן להסתפק בתעודה הרי שתעודת אדריכלות פנים ניתנת רק עם סיום תואר אקדמאי בתחום האדריכלות. על ההבדלים בין אדריכלות פנים ועיצוב פנים אעמוד בהמשך הכתבה.

אדריכלות הפנים מתמחה בתכנון ועיצוב של חללים אשר מאפשרת מאפשרת ללקוח לקבל את החלל המתוכנן בצורה הטובה ביותר עבורו כל זאת לאחר הבנת צרכי הלקוח והכרה מעמיקה של המבנה ומה ברצונו של הלקוח במבחן התוצאה הסופית. בשונה מעיצוב פנים שמטרתו הוא יצירת חלל שתאפשר שימוש פרקטי וכמו כן שיראה באופן אסתטי והנעים ביותר.  גם אדריכלות וגם עיצוב פנים מטרתם להתאים כל חדר כך שיהיה נעים ונוח עבור המשתמשים בו.

כפי הניתן לראות תחילתו של עיצוב הפנים תהיה באדריכלות פנים נכונה, כלומר היכן יהיו הגבולות השונים של כל חדר וכיצד הם יעשו, האם על ידי הפרדה מלאה או חלקית, פינתי או מעוגלת וכן הלאה. לאחר תכנון אדריכלות הפנים יגיעה מקומו של עיצוב הפנים החל מהצבעים שבהם יעשה שימוש ועד התאורה ומיקום הרהיטים. תפקידו של איש אדריכלות ועיצוב פנים טובים יהיה לקחת את רצון הלקוח שלרוב יהיה מעורפל ולגבש תוכנית מעשית ברת ביצוע.
מפת אתר | צור קשר