עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב אמבטיות ושרותים

עבור כל אחד ואחת מאיתנו הבית מהווה פינה שקטה וחמה אליה אנו פונים בסוף יום עבור מתיש. לכולנו חשוב לעצב ולאבזר את הבית שלנו בצורה הטובה ביותר אשר תגרום לנו לתחושת נוחות ורוגע בזמן שאנו נמצאים בכותלי ביתינו. בדרך כלל הבית בנוי ממספר חדרים כאשר החללים הייחודיים הינם: מטבח, סלון, חדר שינה וחדר אמבטיה. עבור כל אחד מהחללים הנ"ל יש צורך לתכנן באופן קפדני את שיטת העיצוב על מנת להשיג את מטרות הסופיות של בעלי הבית.

עיצוב מקצועי של אמבטיה ושירותים
במהלך העיצוב של חדר האמבטיה והשירותים חשוב מאוד לשים דגש על הסדר בחלל והטקסטורות השונות בהם תעשו שימוש. בדרך הצבעים בחדר האמבטיה והשירותים הינם צבעיים ניטרליים ועדינים כגון: תכלת, ורוד, צהוב, בז´ או לבן. בדרך כלל יש לשים לב האם מדובר בחלל הכולל אמבטיה ושירותים ביחד או שמדובר בשני חללים נפרדים. בדרך כלל העיצוב של אמבטיה ושירותים יהיה מינימלי מאחר ובדרך כלל מדובר בחללים קטנים יותר מאשר חדרים אחרים. יש צורך לעצב את החדר על מנת לבצע ניצול מקסימלי של המקום אך מצד שני לא לעמיס יתר על המידה.

אמבטיה ושירותים מעוצבים
כיום העיצוב הבית  האופנתי הוא העיצוב המינימליסטי כאשר העיצוב דוגש בקווים מנחים של נקיון וסדר. ניתן להתאים בין האמבטיה, ארונית לכלי אמבטיה ומגבות, כיור, אסלה ומראה על מנת ליצור הרמוניה מושלמת בין כלל הריהוט.

מפת אתר | צור קשר