עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב האמבטיה

בשנים האחרונות אנו זוכים לראות עדנה והתעוררות בכל הנוגע לעיצוב חדרי האמבטיה. מתקנים לאיחסון מגבות, סבונים למינהם, מברשות שיער, מברשות שניים וכו כבר אינם נחשבים למוצרים משממים וחסרי מעוף והפכו למלכת מחשבת בפני עצמה. כיום, חניות עיצוב וכמו כן מעצבי פנים רבים משקיעים אנרגיות ומחשבה רבה באשר לתיכנון ועיצוב חדרי האמבטיה.

עיצוב ה"חדרים הרטובים" , כפי שחדרים אילה נקראים בשפה המקצועית, הינו דבר מורכב ומכיל אלמנטים רבים שבסיסים הוא בבחירה של אריחי קרמיקה במגוון גדול של גדלים, סגנונות וצבעים. לאחרונה קיימים טרנדים חדשניים אשר בולטים במיוחד בשוק עיצוב חדרי האמבטיה. האחר הוא עיצוב חדר האמבטיה בצבעי שחור-לבן המכיל ארונות ואביזרים בצבעים אילה, והשניה היא אופנת רטרו משנות ה70-80 המאופיינת בעיקר בטאפטים מעוצבים על הקירות, אך ללא ספק הטראנד המוביל ביותר בכל הסדגנונות הוא אריחי קרמיקה גדולים בגודל של 90X180.

כחלק מתהליך העיצוב של האמבטיה תדרשו לבחור בין מגוון גדול של כיורים, אמבטיות, מקלחונים ומדפים מיוחדים. לדוגמא בעת בחירת הכיור, תוכלו לבחור בין כיור מעוגל בסגנון עתיק , כיור מלבני, או כיור מעוטר באבני פסיפס

מפת אתר | צור קשר