עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דירות סטודיו

דירת סטודיו הינה יחידת דיור שבה הסלון מחובר לחדר השינה ולמטבחון, כך שהאחרונים פתוחים למרחב הסלון וכולם יחד מהווים חלל מרחבי מאוחד אך מופרד גם יחד. עיצוב דירת סטודיו דורש הבנה מקצועית ויצירתיות חוצה גבולות, שכן יצירת הפירוד המרחבי שבין חללים שמהווים למעשה חדר אחד משולב הינה מורכבת ומאתגרת. כך, יכול העיצוב הנכון להקנות לדירה אופי מסוגנן מרשים ויוקרתי, בעוד שטעות בעיצוב עלולה להביא לידי יצירת חלל בעייתי המעוצב בטעם רע ובאופן שאינו נוח למגורים.
כיצד יש לעצב דירות סטודיו?
בעת עיצוב דירת סטודיו יש להקפיד בראש ובראשונה על התאמה סגנונית של מרחב השינה לסלון ולמטבח. זאת, בכדי להבטיח את יצירתו של חלל מגורים הרמוני המורכב מפריטים המשתלבים באופן מקסימלי האחד עם השני ובאופן שאינו מעמיס על מרחב הדירה. על כן, חשוב מאוד להחליט אודות הקונספט העיצובי הרצוי וסכמת הצבעים הייעודית טרם תחילת עיצוב הדירה. למושג ההפרדה, כאמור, חשיבות רבה בכל הנוגע לדירת סטודיו היות ולמעשה מדובר בחדר אחד, ולכן יש להקפיד על רכישת רהיטים שיבטיחו את הפרדתו העיצובית הנכונה של חדר השינה מהסלון ומהמטבח.
תנו למקצוענים ליצור עבורכם את דירת הסטודיו האידיאלית
בחירה באדריכל פנים או מעצב פנים מיומן ובעל נסיון תבטיח עבורכם את יצירתה של דירת הסטודיו האידיאלית עבורכם, החל בסגנון המותאם לטעמכם האישי בשילוב עם מקצוענותו ויצירתיותו של מעצב הפנים, דרך הקפדה על עיצוב חלל שימושי ונוח למגורים, וכלה בהענקת הפירוד הרצוי שבין חדר השינה ושאר חדרי הבית. אז בחרו במעצב פנים מקצועי- והביאו לידי מציאות את הפנטזיה שלכם לדירת סטודיו מושלמת.
מפת אתר | צור קשר