עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים יפני

העיצוב היפני מאופיין בפשטות, תחכום ושימוש בחומרים טבעיים. בשנים האחרונות גישת המזרח הושרשה בתרבות המערב וניתן לראות שימוש בתורות עיצוב כגון פגנ שואי ובשימוש רב במוצרים בעלי מראה אוריינטלי. העיצוב היפני מתאים לאלו הרוצים לעצב את ביתם כסביבה שלווה, מרגיעה ומזמינה המחברת את הטבע לפנים הבית.

מה זה עיצוב בסנון יפני?
הסגנון היפני הוא מינימליסטי ומשתמש בחומרים טבעיים כגון במבוק, נייר, עץ ואבן המשמשים כריצוף, חיפוי קירות ואף כחומרים מהם עשויים רהיטי הבית. בחירת הצבעים יכולה להיות מנוגדת לפי שיטת הין יאנג- גוונים של לבן ושחור או מסורתית יפנית- כגון ירוק ואדום המשמשים בעיקר לגימורים. על הרהיטים בעיצוב היפני להיות כמה שיותר נמוכים וקרובים לאדמה וכן כמה שיותר מינימליסטים על מנת לייצר תחושת זרימה וזן בחלל הבית. אחד מסימני ההיכר של העיצוב היפני הוא השימוש במחיצות בעלות טקסטורות בד ודמויות יפניות וכן במחצלות שהרי אין בית יפני מושלם ללא מחצלות לישיבה.

כיצד לעצב בסגנון יפני?
בכדי לעצב בית בסגנון יפני יש להשתמש בשירותיו של מעצב פנים המכיר את תורת הין-יאנג היפנית ויוכל לעזור לכם להשתמש בכל המרכיבים המקנים מראה יפני לחדר מערבי.  מעצב פנים יוכל ליצור עבורכם את המראה המינימליסטי היפני תוך שימוש בחומרים הנכונים ואבזור הבית בפריטי נוי יפנים איכותיים.

 

מפת אתר | צור קשר