עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

פנג שוואי, או בתרגום מסינית רוח ומים, הינה שיטה ה

פנג שוואי, או בתרגום מסינית "רוח ומים", הינה שיטה המתמקדת בארגון חפצים ומבנים באופן היוצר הרמוניה עם הטבע. תורת הפנג שוואי התפתחה בסין עוד בימי הקיסרות העתיקה, ככלי לשמור על עליונות למול אויבים מחוץ ומפנים. התורה משקפת את הבנת המערכות האנרגטיות הפועלות ביקום, ועוזרת ביצירת תיאום בין הבית והסביבה לאותן תבניות אנרגיה הקשורות לתופעות המחזוריות, הזמן, הצ´י ועוד.
כיצד נעשה שימוש בתורת הפנג שוואי בתקופה המודרנית?
במהלך המאה ה-19 נחשפה תורת הפנג שוואי לראשונה בפני תושבי ארה"ב, וכיום מדובר בשיטה מבוקשת על ידי רבים ברחבי הגלובוס ובישראל בפרט, בכל שנוגע לעיצוב הבית הפרטי ובעיקר עיצוב הסלון ועיצוב חדר השינה, כמו גם עיצוב משרדים, עיצוב חנויות ועוד ועוד. העקרונות הפשוטים של הפנג שוואי יוצרים באופן שיטתי סביבה נעימה ונוחה ה"מזמינה" הצלחה ואושר. כך, על פי הפנג שוואי, מיקום הרהיטים בחדר, סכמת הצבעים המאפיינת אותו, צורת המבנה מבחוץ ומבפנים, איכות התאורה ולמעשה כל האביזרים המצויים במרחב מסויים מגדולים עד קטנים הם בעלי השפעה מסיבית על הדרך בה אנו חווים את החיים.
עיצוב בפנג שוואי- רוחניות ואסתטיקה באחד
עיצוב פנים בהשראת תורת הפנג שוואי יוצרת אווירה של נינוחות ורוגע, המיושמת על ידי עקרונות שיטתיים המשלבים אסתטיקה עיצובית ויצירת איזון בין הנפש לסביבה. מעצבי פנים רבים מתבקשים כיום על ידי לקוחותיהם להכליל יסודות פנג שוואי בעת עיצוב וחידוש הבית או המשרד, כך שאין ספק כי מדובר בטרנד עולמי שתמיד "נמצא באופנה".
מפת אתר | צור קשר