עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חנות

העידן של היום מאופיין בשפע, שפע מוצרים, שפע חנויות ושפע של אופציות הפרושות לפני הקונה. כל בעל חנות יודע שבכדי למשוך קונים עליו להתעלות מעל מתחריו ולהציע לקונה משהו שהוא אינו יכול לקבל במקום אחר, חווית קנייה הייחודית רק לחנות הזו. כמענה לצורך זה קם תחום עיצוב פנים לחנויות הבא ליצור מוקד עניין ומשיכה בחנות.

מה עושה עיצוב חנות?
עיצוב חנויות, אם נעשה בצורה נכונה, משפיע על התנהלות הקונים בחנות ומעודד קנייה וביקור חוזר בחנות. קנייה היא פעולה הנעשית לרוב לא מתוך צורך אלא בשל הנאה, זו חוויה עבור הקונה וכאשר הוא נכנס לחנות מעוצבת, ססגונית, מושכת הוא מרגיש צורך לרכוש פריט מאותה חנות ייחודית. עיצובי החנויות מחברים בין הקונה למוצר ויוצרים עבורו מפגש מעניין.

כיצד לעצב חנות?
עיצוב החנות מתחיל מן הכניסה, חלון ראווה מעניין ושימוש בצבעים ובקונספט מתאים לקהל היעד ימשכו את הקונים להיכנס ולעשות כבר חצי מהדרך אל הקנייה. עיצוב פנים החנות צריך להעישות לאחר תכנון אדריכלי נכון המתרכז בחלוקה נכונה של איזורי החנות ומדפי המוצרים. עיצוב החנות צריך להקנות תחושה של סדר אך יחד עם זאת להתאים לצבעי החברה או המותג. מעצב פנים יידע לעשות שימוש נכון בצבעים כך שהמוצר והחברה יודגשו ויושרשו בתודעת הלקוח.  

למעצבי פנים מומחים בנושא, קשרים ענפים עם מגוון ספקים שיוכלו לעצב את החנות באופן המותאם במדויק לקהל היעד. דוגמה לכך ניתן למצוא למשל במפעל הוותיק תיצוג פדגו פלסטיק המספק פתרונות תצוגה בהתאמה אישית. די במידוף ופתרונות תצוגה נלווים אשר מתכתבים עם השפה העיצובית והמיתוגית של החנות, כדי להביא לשינוי ניכר בתרבות הצריכה ובשיווק הנכון של המוצרים השונים. נוסף על כך, מומלץ להיערך ליום הפתיח של החנות עם עיצובי בלונים מרשימים שילוו את הלקוחות.

מפת אתר | צור קשר