עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

כיצד מעצבים חדר ילדים

עולם העיצובים הוא עשיר ומגוון מאוד וישנם כל מיני סגנונות עיצוב וקונספטים מיוחדים המתאימים לעיצוב פנים של כל בית או חדר. חלק חשוב ומרכזי בתחום עיצוב הפנים הוא עיצוב פנים של חדר ילדים. חדר ילדים הוא חדר ייחודי משאר חדרי הבית ויש לו דרישות ייחודיות המתאימות רק לו בשונה מעיצוב אמבטיה למשל. כמו כן מדובר בחדר שהולך ומשתנה עם השנים, וכמו שהילד שמאכלס אותו גודל, כך גם עיצוב החדר משתנה באופן שיתאים לצרכיו העדכניים.

עיצוב חדר ילדים קטנים
עיצוב של חדר ילדים בגילאים הרכים שונה מעיצוב של חדר ילדים בוגרים או בני נוער. לעצב חדר ילדים בגיל הרך זו עבודה שדורשת תשומת לב לפרטים הקטנים. למשל חשוב מאוד שהחדר יעוצב ויאוכלס אך ורק בפריטים בטיחותיים לשמירה על שלום הילד, כמו שידות עם מנגנונים נגד סגירה של המגירות, או דלתות עם מעצורים. כמו כן חשוב לצבוע את החדר בצבעים מרגיעים ושלווים שיתנו לו הרגשת ביטחון.

עיצוב חדרי בני נוער
כאשר הילדים גדלים כך גם צרכיהם משתנים ויש לעצב את החדר מחדש על מנת להעניק להם את התנאים הנוחלים לגדילה ולהתפתחות. למשל, ילדים בגיל בית הספר זקוקים לשולחן כתיבה בנוסף לספרייה או לשולחן מחשב על מנת שיוכלו לעשות שיעורי בית, ולבצע את המטלות השונות הניתנות בבית הספר.

כיצד מומלץ לעצב חדרי ילדים?
מהסיבה הפשוטה שחדרי ילדים הם מאוד דינאמיים ומשתנים בקצב מהיר יחסית לשאר החדרים בבית, מומלץ לשלב בעיצוב החדר אלמנטים מודולאריים הניתנים לשילוב יחד או לשינוי מהות. ישנם היום מגוון רהיטים שניתן להסב אותם למטרות שונות ככל שהילד מתפתח, למשל שידת החתלה שניתן להרכיב עליה ארון בגדים, או כוננית צעצועים שיכולה לשמש גם כשולחן מחשב.
מפת אתר | צור קשר