עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

לעצב חדר ילדים

בעוד שמירב העיסוק שלנו, ההורים, הוא מחוץ לחדרינו הפרטי המשמש בעיקר לשינה, חדר הילדים הוא עולמו הפרטי של כל ילד. ילד שוהה בחדרו שעות רבות ביום, ועל כן יש צורך בהתאמתו לצרכיו ולטעמו האישי. בחדר הילדים יש לשלב בין עיצוב נעים התואם את אישיותו של הילד, לפונקציונליות המנצלת את חלל החדר בצורה הטובה ביותר.

כיצד מעצבים חדר ילדים?
חלל חדר הילדים הוא לעיתים קרובות אינו גדול, ועל כן ניצול המרחב בצורה יעילה וחכמה הינו הכרחי. על כן, מומלץ להשתמש ברהיטים פונקציונלים ודו שימושיים, כמו לדוגמא מיטה שמשמשת גם כאזור אחסון. יש לקחת לתשומת הלב את שימושיו הרבים של החדר, כמו למשל אירוח- שימוש הדורש איזור נוח אשר יש בו מקום למשחק ופעילויות של מספר חברים. בנוסף, כדאי לצבוע את קירות חדר הילדים בצבעים בהירים ונעימים- אלה יקנו לחלל תחושה שמדובר באיזור נרחב יותר מגודלו האמיתי. ניתן לגשת גם ל קורס עיצוב צעצועים ולהרחיב את הידע ואת העיצוב והטעם האישי בחיי הילד.

פעמים רבות יש נטייה "הורית" להעמיס את חדר הילדים במגוון פרטים שאינם נחוצים ואף מעיקים ומקשים על נוחות השימוש בחדר. משום כך, כדאי להחליט מראש על הפרטים הנחוצים ועל הקונספט העיצובי. כמו כן, יש לזכור שהחדר צריך לשקף את טעמו של הילד, שכן הוא המתגורר בחדר ולא ההורה. מומלץ מאוד להיעזר במעצב פנים מומחה לעיצוב חדר הילדים, בכדי למצות את חלל החדר בצורה הטובה ביותר ויצירת חדר ילדים נוח, יעיל ועם זאת אסתטי ומעוצב באופן ייחודי, מקצועי ומותאם באופן אישי.

מפת אתר | צור קשר