עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרים ובתים

בתים מעוצבים גורמים לנו במידה רבה לא רק לשטוף את העיניים ולהרחיב את הלב בגלל יופיו של המקום והשינוי המרנין, אלא גם תורמים ליכולת שלנו למקסם את החלל הנתון שיש ברשותנו ולהכניס בו בדיוק את האלמנטים הרצויים לנו, כשם שניתן לנו להרחיק את אותם אלמנטים שאינם רצויים לנו. עיצוב הבית מתחיל עוד הרבה לפני בסטיילינג. כשיושבים לבחור מראה חדש לבית, כדאי לחשוב על החלל כקובייה אחת מאוחה ומאוחדת, שאותה ניתן לחלק על פי הנוחות ותנאים מכתיבים כמו צנרת, חשמל ועוד. לא כל אחד ניחן בחוש תכנון מיוחד שכזה, אולם מי שכן, יכול לפרוס את הרעיון בפני מעצב פנים ולזכות לעיצוב הקרוב ביותר.

סטיילינג לבית
לאחר גיבוש החללים החדשים שבחרתם לבית, הגיע הזמן לרפד את הבית בשכבה חדשה: רהיטים ואקססוריז שונים כמו תמונות, לוחות זכוכית מחיקים לציורים מתחלפים, גופי תאורה מרהיבים ועוד. יכול להיות שהרהיטים הקודמים כבר איבדו מחיוניותם או שכבר לא מתאימים לעיצוב? חלק מהעניין הוא שהתקציב – לפחות בחלקו, מוקדש לריהוט הבית. במידה ומדובר בעיצוב דירת חדר, העניין הרבה יותר פשוט, משום שהעניין הופך לחד ממדי, ואפילו אפשר לשנות לעתים יותר קרובות את העיצוב על פי מצב הרוח. תפקידו של המעצב הוא ליצור סביבה נוחה לשהות ולהסתובבות בה, והרבה פעמים זה מוכתב על פי האופי והמשימות שיש לעשות בבית. ניתן לגשת לקורס הום סטיילינג וללמוד את רזי המקצוע בעצמכם, אך כמובן שרצוי להיעזר במומחה עם ותק וניסיון ממשי בתחום.

עיצוב אפשרי
כיום יש אמצעים לשמור על פריטים חיוניים לבית אולם למצוא את השיטה האפקטיבית שתצליח גם להסתיר פרטים לא אסתטיים כמו למשל צינורות חשופים שאותם ניתן להסתיר. על ידי ארונות או גבס עיצוב הבית יכול לעלות שלב אחד למעלה ולתפקד במגוון תפקידים. יש לחשוב כיצד כל האביזרים מתחברים האחד עם השני, מבחינת מרקם, צבעים (ניגודיים או זהים) ומה האוירה אותה אנחנו רוצים לשדר באמצעותם.

מפת אתר | צור קשר