עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

גבס עיצוב

עבודות עיצוב פנים תוך כדי שימוש בגבס הפכו לנפוצות מאוד בשנים האחרונות. המעצבים יודעים את חשיבות יצירת נישות וחלוקת החדרים על ידי קירות פנימיים. היתרון הגדול של קיר גבס הוא הקלות בבנייה שלו. מדובר בחומר שפשוט מאוד להרכיב ולפרק בעת הצורך. מדובר בעבודת בנייה פשוטה וכן עבודת פירוק פשוטה. על כן, השימוש בתחום עיצוב הפנים בקירות גבס הוא נפוץ, יעיל , שימושי ונוח.

יתרונות הגבס בעיצוב פנים
הגבס הוא חומר מבודד מעולה הן מטמפרטורה והן מרעש. ניתן לעבוד עם גבס על כל סוג של רצפה, על כן מדובר בפתרון פשוט מאוד לשינוי חללי חדרים ויצירת נישות כגון אי במטבח, פינת עבודה, הפרדה מסוימת בין סלון למטבח וכו´. גם בדירות סטודיו שימוש בקיר גבס הוא מאוד שימושי, שכן מדובר בחלל קטן ופתוח. יצירת קיר גבס שיפריד למשל את מתחם השינה ויעניק נישה לאזור המיטה יכול להעניק פרטיות ונוחות גם בדירת סטודיו. המחיר הזול של הגבס וקלות העבודה עם החומר מהווים יתרון גדול מאוד בבנייה ועיצוב הבית. קיר גבס הוא עמיד וחזק, ההנחה הרווחת כי אינו יכול להחזיק חפצים כבדים היא שגויה. במידה ומשתמשים בדיבלים הנכונים ניתן להניח חפצים כבדים כגון טלוויזיה גם על קיר גבס.

הגבס כפיתרון עיצובי
כאמור, הגבס הוא חומר שמאוד קל בידי היוצר. מעצבים רבים אוהבים להשתמש בחומר זה שכן הוא נגיש, זול ונוח לעבודה. הוא מתאים לבנייה בכל סוגי הבתים – קטנים וגדולים כאחד, לא משנה איזה ריצוף קיים בדירה. התוצאה היא אסטטית, נקייה ומרשימה. ניתן להשתמש בקיר גבס כתוחם בין חדרים, ליצירת נישה לפינת אוכל, ליצירת ספרייה, פינת עבודה, יצירת קיר אומנות וכל מה שעולה על דמיונכם והמעצב יכול להביא לחיים.

מפת אתר | צור קשר