עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר לנערות

עיצוב חדר כל שהוא שהינו חלק מקומפלקס או מבית, חייב להתכתב עם עיצוב הבית עצמו ועם המרקם המדויק שאליו העיצוב שואף. כשמדובר על בתים מעוצבים בדרך כלל מדובר על בתים שהייתה בהם נגיעה של יד מעצבת מקצועית, ואותו מעצב פנים ניצח ביד רמה על כל החלקים האורגניים של הבית. עיצוב חדר, כמו עיצוב דירה שלמה, חייב להתאים לאנשים המשתמשים בו. כך – חדר הורים יראה אחרת לגמרי מחדר ילדים בדרך כלל, הסלון או עליית הגג. כך, חדר לנערה יותאם לנערה ולצרכיה השונים.

עיצוב חדר לנערה
למרות שזהו חלום ורוד לעצב חדר לנערה, אין צורך להשתמש בצבעים המוכתבים מימים ימימה ("ורוד" זה בנות, "כחול" זה בנים). להיפך – גם אם היה השלב הזה בעיצוב חדרי ילדים, כעת מדובר על גיל שבו ישנה גם אמירה מסוימת של  הנערה עצמה, העיצוב חייב להתכתב עם רעיונותיה ורצונותיה האישיים: מקום לגיטרה ולתמונה מעניינת, שעונים לתלייה, מיטה מתאימה שתותאם למידות החדר ושולחן עבודה. היות והנערה עדיין תלויה ביכולתם התקציבית של ההורים, הגימור הסופי לחדר תלוי בתקציב שהוקצב מראש, ועל כן ישנו צורך בפתרונות יצירתיים שיוכלו לחסוך מחירים יקרים של חומרים, ושיהיה אפשר לגוון יותר בעזרתם, כמו למשל שדרוג הבית בעזרת טפטים יחודיים שאותם תבחר הנערה (זה טוב לאקוסטיקה במידה והיא באמת מנגנת) ועוד.

האם רצוי להזמין מעצב פנים במיוחד?
כמעט כל מי שעוסק בעיצוב יכול לעצב חדר, אולם למעצב פנים ישנה לעתים ההסמכה גם לשנות את המחיצות של החדר: לבנות קירות גבס או לשבור קירות פנימיים. כשאתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, ניתן לשכור את שירותיו של מעצב חיצוני, אולם אם אתם מחפשים מישהו שישלים לכם את עבודת העיצוב סביב כל הבית, תוכלו להשתמש בשירותיו של המעצב הקודם.
מפת אתר | צור קשר