עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצבי בתים

הפרויקט הבא שלכם זה עיצוב הבית? אתם מתכננים לעצב בית חדש, לשפץ את הבית הישן או רק חלק ממנו? רצוי שמעצב בתים יעזור לכם לעבור את זה בשלום – לחמש שנים הקרובות לפחות. או לזמן הקרוב עד שתעצבו אותו מחדש. לעתים נדמה שעיצוב פנים הוא נחלתם של בעלי הממון אשר לא רק ידם משגת את הפינוקים הללו, הרי שגם הם מארחים את השמנא וסלתא, וגם ערים לשוק העיצובי המתרחש מסביב.  בנקודות האלו תמיד כדאי לזכור מהם היתרונות של עיצוב חלל הבית בידי מעצב.

יתרונות של הזמנת שירות מעצבי בתים
היתרונות מתחילים בתקציב. אם נראה לכם שהתקציב רק הולך להתנפח בגלל שישנו עוד גורם שמעורב לכם בקניית ובבחירת הרהיטים, צריך לשים זאת בפרופורציות: אתם מעניקים למעצב הבית תוכנית תקציבית אשר אמורה להתאים לכל הפרויקט. המעצב מעבד את התוכנית ליעדים ולתכנון בפועל: איך לשנות, בעזרת מי ומה לקנות. המעצב יגיש לכם תוכנית ואתם – קובעי הטון בבית, תחליטו לחיוב או לשלילה. לפעמים מעצב בתים יכול להכניס טעם מיוחד בסידור הבית, אשר לא היה בו בעבר, כמו למשל סידור על ידי פנג שוואי, שינוי הבית לכבוד תינוק חדש שנולד וסילוק ה"פינות" מהרהיטים, בניית נישה חדשה ועיצוב חדש לחלל בעזרת קירות גבס ועוד.

ואם אני מעוניין בעיצוב חדר בודד?
תוכלו כמובן להתייעץ ולהשתמש בשירותיו של מעצב פנים גם אם אתם מעוניינים בעיצוב סלון הבית. סלון הבית הוא הפנים של הבית אשר אמורים להתאים לשאר חדרי הבית מחד, מצד שני המראה של הסלון מצריך גינונים דקורטיביים. כדי להסתיר את הצינור המבצבץ מעל לקיר, כדי להפוך את הנישה של הטלוויזיה למעניינת יותר או בכדי ליצור נישה חדשה בסלון, תוכלו לבקש את שירותיו של מעצב פנים שאהבתם את האוריינטציה האמנותית שלו.
מפת אתר | צור קשר