עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב בתים מבחוץ

חזות הבית היא למעשה הפנים המקבלות אותנו בברכה בטרם נשטוף באנרגיות הבית. הבית מבחוץ אמור להיות אטרקטיבי ושווה ביופיו לעיצוב הפנימי של הבית, או לפחות לרמוז לנו מה יהיה הסגנון מבפנים. ככל שעיצוב בתים מבחוץ אמור לשקף לנו את העיצוב פנים של הבית, אנו יכולים ליטול לעצמנו את הזכות לשקף במלוא מובן המילה את הבית מבפנים, כלומר, להשתמש בחומרים שקופים כדי שלא להסתיר את הנעשה בפנים – לפעמים החלל הפנימי של הבית כל כך יפה, שחבל לוותר עליו, הוא כמו מיצג בפני עצמו. מצד שני, העיצוב החיצוני לא חייב להיות שקוף, אולם אלו יכולים להשתמש בתכונות המיקום של הבית כדי להעביר לנו את היתרון שבכך.

תרומת עיצוב בתים מבחוץ
תמיד תהיינה מגבלות תקציב, ובמסגרת כך אנו אמורים לבחור חזות אחרת לבית. יכול להיות שזה בא על חשבון בחירת בית חדש, ועל כן יש להסתייע מראש במעצב פנים שיכיר את המגבלות הקיימות כמו גם מגבלת המיקום שלו ביחס למקורות האור והנראות לרחוב, מגבלת המקום – המבנה כבר קיים וידוע, עכשיו נותר לעשות "מה שאפשר עם מה שנותר". מעל לכל – חשוב להגשים את הפנטזיות של אלו אשר גרים במבנה הזה ומבלי לוותר על הצרכים שלהם (אור, אויר ועוד). התרומה של עיצוב בתים מבחוץ יכולה לשפוך אור ולשפר את האנרגיות המתחדשות.

מי אחראי לעיצוב בתים מבחוץ?
בדרך כלל לאדריכל יש את ההסמכה המתאימה לעיצוב וביצוע שינויים בקירות חיצוניים של מבנה, בכוחות לעצב לכם תוך שימוש בחומרים מתאימים את המבנה של הבית מחדש. התוכניות המוצעות לכם יכולות להיות בדו- מימד ובתלת מימד כך שאתם תוכלו לקבל את התוכנית לידיים עם אחריות לביצוע מדויק של התוכנית מידי המעצב.

 

מפת אתר | צור קשר