עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

לעצב גינה

לאחר השלמת עיצוב הבית על שלל חדריו ולמעשה עוד בעת התהליך עצמו- רבים מתעניינים בעיצוב הגינה והחלל החיצוני של הבית. עיצובו החיצוני של הבית, הן כשמדובר בעיצוב גינת נוי, חצר או חזית הבית- מעניק את הרושם הראשוני שמקבל כל אדם טרם כניסתו למבנה והכרתו לחלל הפנימי. במקרה הטוב, יכולה גינת הבית לספק אווירה מסוגננת ויוקרתית ההולמת את בית חלומותיכם, אך באותה מידה, עלולה במקרה הרע ליצור רושם זול המהול בטעם רע וזנוח.
כיצד, אם כן, יש לעצב את גינת הבית בצורה הנכונה ביותר?
גינת הבית קובעת למעשה את הטון העיצובי של האחרון, כך שמומלץ לאזן בין העיצוב הפנימי לחיצוני וליצור אווירה הרמונית המלווה את המבקר או המתגורר במבנה עוד לפני כניסתו את הדלת ולאורך כל שהייתו בו. כך, מומלץ להחליט אודות הקונספט העיצובי הרצוי ורהיטי הגינה המבוקשים טרם בחירת החומרים ותהליך הגינון עצמו, בכדי להבטיח התאמה מקסימלית בין סגנונות העיצוב ולהימנע מקניות מיותרות שרק יעמיסו על חלל הגינה.
תנו למומחים ליצור את גינת החלומות הפרטית שלכם
עולם הגינון הינו מגוון ונרחב, הדורש הבנה בסיסית וראייה כוללת גם יחד- החל מבחירת סוגיי השתילים השונים ושילובם באופן מוצלח ואסתטי, דרך הבחירה במדשאות, ריצוף באבן או שימוש בחצץ ואף תעלות מים ומזרקות בהתאם לתנאים האפשריים ורצונותיכם האישיים, ועד קניית רהיטי הגינה השונים ומיקומם הנכון בחלל. על כן, מומלץ ואף הכרחי להיעזר במעצב פנים המתמחה באדריכלות נוף וגנים, בכדי להבטיח עבורכם את חלקת גן העדן שעליה תמיד פינטזתם.
מפת אתר | צור קשר