עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

פנג שוואי לחדר שינה

כבר לפני כ-5000 שנים פיתחו הסינים את תורת ה"אי-צ´ינג", תורה שיסודותיה התגבשו כבר לפני כ-5000 שנים לערך. חלק נכבד מתורה זו הינו נושא "פנג שוואי", אשר הפך נפוץ ומפותח מאוד בסין וסביבתה. תורת הפנג שוואי מאפשרת מזהה חסימות אנרגטיות בבית, ופותחת אותם במגוון גדול של אמצעים כגון מראות, צמחים, קריסטלים ועוד. הדוגלים בשיטת הפנג שוואי מאמינים כי הסדרת הזרימה האנרגטית בחדר מסוים, תזרים לקרבנו אנרגיות חיוביות ומחודשות של רוגע, הצלחה ושפע, וזאת על ידי הסדרה ושינוי של רהיטים, צבעים ואביזרים. בשנים האחרונות הפכה תורת הפנג שוואי למוכרת ונפוצה בעולם כולו, ידוענים ואנשי ציבור רבים כבר מעצבים את ביתם או את משרדם בהתאם לעקרונות השיטה, ומגלים אכן הושפעו לטובה.

שמירה על אנרגיות חיוביות בחדר השינה שלנו
חדר השינה, המקום בו אנו מבלים שעות רבות בכל יום, בו אנו נחים, נרגעים וממלאים אנרגיות לקראת יום המחרת, ועל כן חשוב שיהיה מעוצב בצורה מרגיעה ונוחה. תורת הפנג שוואי מכילה הוראות פעולה רבות אשר בהתקיימן תיצרו לכם תחושה חיובית ונעימה.

עיצוב חדר השינה בהתאם לשיטת הפנג שוואי
תורת הפנג שוואי דוגלת בשימוש בצבעי פסטל בהירים, נעימים ורכים לחדר השינה. כמו כן מומלץ מאוד לשלב בעיצוב חדר השינה פרטי אומנות בעלי אופי רומנטי כגון תמונות, ציורים או פיסלונים של זוגות, או שלכם בחברת בני זוגכם ברגעי זוגיות מאושרים. המלצה חשובה נוספת של אמני הפנג שוואי היא שילוב של צורות ריבועיות בחדר השינה, והימנעות מחלונות או תמונות בעלי צורה מעגלית.

המלצות נוספות לעיצוב נכון של חדר השינה
הדוגלים בתורת הפנג שוואי מאמינים כי יש להימנע מיצירת ´כיסי אנרגיה´ אשר מושכים אליהם אנרגיות שליליות. כיסי אנרגיה אלה נוצרים בעיקר על ידי תקרות משופעות או כיפות מעוצבות. כמו כן מומלץ מאוד לשמור על סדר בחדר השינה ולהימנע מהעמסת החדר בפרטי ריהוט על מנת לאפשר לאנרגיות לזרום בחופשיות.

מפת אתר | צור קשר