עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב גינות בית

תוספת של גינה לבית היא נפלאה, בין אם מדובר בבית פרטי, ובין אם מדובר בבניין קומות שנמצא בקומת קרקע ומציע גם גינה. עצם קיומה של גינה מאפשר ליצור חלל חיצוני שקט, נוח, ירוק ונעים שנותן לדיירים מפלט מקירות הבית הסגורים לחוץ, לאוויר. מלבד הפן העיצובי של גינה שנותן רושם יוקרתי, נעים ומארח גינה היא גם פרקטית ויכולה לשמש לגידול תבלינים, ירקות ופירות – תלוי בגודל הגינה.

כיצד ניתן לעצב גינות בית באופן מקצועי?
גינה, כמו שהיא יכולה להוסיף למראה של בית, היא יכולה גם להזיק לו. גינה מוזנחת ולא מטופחת יכולה לגרור אדמה לתוך הבית, יכולה להקנות מראה של הזנחה ולמשוך מזיקים. על כן רצוי לעצב את הגינה באופן מקצועי ולהתייעץ באנשים המתמחים בעיצוב פנים וגינות בפרט. עיצוב גינה כולל קריטריונים רבים שדרוש לשקול בתכנון עיצוב הגינה – כך למשל ריהוט חוץ, מדשאות, בחירת גנן, ריצוף, חצץ, תעלות מים, מזרקות וכו´ ייקחו חלק בהחלטות לעיצוב גינה חלומית.

עיצוב גינת הבית בסיוע חברה לעיצוב פנים
עיצוב גינה יכול להיעשות באופן עצמאי וע"י תכנון מראש. עם זאת גינה דורשת עבודה מקצועית רבה שאין בידי כל אזרח מן השורה, על כן רצוי להשתמש בשירותיו של מעצב פנים שמתמחה בעיצוב גינות, ניתן גם להסתייע במעצב פנים בעל מומחיות באדריכלות נוף וגנים. במסגרת שירותים אלו תתקיים פגישה בה המעצב והלקוח יחליטו על רעיון עיצובי, על חזון הגינה, על פרטים שונים בגינה, על ריהוט, עלויות וכו´. רצוי מאוד טרם בחירת מעצב גינות לעשות סקר שוק בין חברות עיצוב הפנים השונות, לבדוק איזו הכי רלוונטית ומתאימה לעיצוב גינתכם, איזו חברה בעלת ניסיון רב יותר ועם איזה מעצב פנים יש לכם את הכימיה הטובה ביותר. הכימיה בין המעצב ללקוחותיו היא חשובה ותסייע בהפקת פרויקט גינה לבית בצורה מוצלחת ופרקטית.

מפת אתר | צור קשר