עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

איך לעצב מטבח

יש הטוענים שהמטבח הוא החדר הכי חשוב בבית, על הטענה הזו אפשר להתווכח אך ברור לכולנו שהמטבח הוא ללא כל ספק החדר הכי פונקציונאלי בבית כלומר ריבוי המכשירים החשמליים והעבודה המרובה המתבצעת במטבח מחייבת אותנו להקדיש מחשבה מרובה כאשר אנו בוחרים איך לעצב אותו.

הטרנד העכשווי- המטבח הפתוח?
בשנים האחרונות אנו נתקלים במגמת עיצוב המחברת בין הסלון והמטבח ויוצרת "סביבת מגורים" הטרנד העכשווי מציב בפנינו מגוון רחב של דילמות – איך מעצבים את המטבח כך שיהיה גם עדכני, מעוצב ואינטראקטיבי אך גם נוח לנו. החוק הראשון בעיצוב מטבח "הגודל כן קובע" גם אם אתם מבשלים באופן קבוע וגם אם אתם רק מכינים סנדוויצ´ים סביבת עבודה מרווחת היא א.ב של נוחות. כמובן שברוב המקרים יש אילוצים וכאן מגיע המקום של עיצוב פנים נכון כפתרון לבעיות אכסון ולתכנון נכון של סביבת עבודה.

איך מתחילים?
עיצוב המטבח מתחיל בסרטוט תיאורטי, כאשר אנו בוחנים את חללי המטבח ומתחילים לחלקו על פי אלמנטים פונקציונאליים שונים. אנו מחויבים לחלק את המטבח כך שניתן יהיה גם לעבוד בו בצורה חלקה אך גם לנוע בנוחות וקלות, כאשר מתכננים מתחילים מהמכשירים הגדולים כגון מקרר, תנור ומדיח ומסיימים באופן סידור הארונות. אם חלל המטבח מספיק גדול אפשר למקם בו שולחן אוכל.
כמובן שאופציה מאוד מקובלת למי שמעדיף לא רוצה להתעסק בנושא העיצוב או חושש, היא להתייעץ עם מעצב פנים ישנם מומחים לעיצוב מטבחים, ישנן אופציות רבות לעיצוב אך גם הגבלות טכניות שחשוב לקחת אותן בחשבון בזמן בניית הבית, המטבח דורש התאמות של צנרת, אוורור וחשמל שחשוב לסגור אותן בצורה פרטנית בשלב התכנון אחרת שינויים בשלב מאוחר יותר יעלו הרבה כסף.

 

מפת אתר | צור קשר