עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

לעצב חדר שינה

חדר השינה הוא המקדש הפרטי של הזוג, המקום אליו אנו מגיעים כדי לקבל שקט, שלווה ואינטימיות.
ולכן חשוב לשים דגש על עיצוב ייחודי המתאים לכם בכדי ליצור מרחב נוח ונעים לשינה. אחד הדברים החשובים בעיצוב החדר הוא ניצול המרחב הקיים בצורה האידיאלית בכדי לייצר כמה שיותר מרחב תמרון גם ללינה וגם לתנועה. מומלץ להחליט על רעיון מרכזי טרם רכישת המיטה והארונות ולבצע מדידות מדוייקות בכדי לנצל כל ס"מ פנוי.

איך להרגיש בנוח בחדר?
חשוב להתאים את החדר לטעם האישי של בני הזוג , חשוב שלא "לשבור" חללים קיימים ובעיקר למקם את הארונות כך שלא יפריעו לתנועה גם כאשר יהיו פתוחים, התאורה בחדר חשובה מאוד גם ליצירת אווירה רומנטית מצד אחד אך חשוב שתהיה גם תאורה חזקה וצבעים בהירים הנותנים לחדר הרגשה של חיות וחלל גדול יותר, ברוב המקרים עדיף שלא לשלב שולחן עבודה בכדי לייחד את החדר לשינה ואינטימיות. חשוב שיהיו כמה שיותר מקומות אכסון למלתחות השונות, חשוב שיהיו מקומות בהן ניתן לאפסן "בלאגן" שנוצר בחדר בעיקר כביסה מלוכלכת.

התאמה אישית לחדר הורים
חדר ההורים צפוי להשתנות בהתאם למצב בו אתם נמצאים בחיים, יהיה שלב בחיים בו מיטת תינוק תיווסף לחדריכם, חשוב להיערך מבעוד מועד לאירוע, בכל שלב בחיים הצרכים שונים ויש צורך להיערך בהתאם ולכן חשוב שיהיה מרווח תמרון ויכולת משחק גם בסידור וגם בעיצוב של החדר.
הדבר החשוב ביותר הוא שדיירי החדר יאהבו את סידור החדר ושיתאים לאורח החיים שלכם, כדאי להשתמש בצבעים שלווים ולא צועקים בכדי שיתאימו לאווירה של בוקר או לאווירה של לפני השינה, לפעמים לוקחים מעצב פנים ומתפשרים על העיצוב שהוא בחר כי זה נראה טוב אבל צריך לזכור שזה החדר שלכם ותמיד אפשר לשנות.

מפת אתר | צור קשר