עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב מטבח קטן

בעשורים האחרונים, העתקנו את עניין עיצוב המטבח. פשוט לא התאפקנו, ושטחי המטבח הצטמצמו לכדי ממדי מטבח אמריקאי שהתחבר עם הסלון. בבתים הישנים תוכלו עוד לראות שכבודו של המטבח מונח בחדר משלו, אולם לא ניתן להתעלם מהתופעה הזו, בעיקר ברחובות תל אביב הצפופים או בדירות קטנות או מחולקות לדוגמה.

עיצוב מטבח קטן- בהתאמה לשטח הדירה
מטבח הינו פינת היצירה בבית. כל חדוות היצירה מסתכמת בחדר הזה. יש כבר מי שאמר מקודם, שאל הבישול יש לגשת עם הרבה תשוקה, ממש כמו באהבה. מכיוון ש מטבח קטן יכול להקשות על המלאכה, כאן נכנס לתמונה עיצוב מטבח קטן, ותוכלו לקחת רעיונות ולהיעזר במומחים הגדולים.עיצוב בית קטן ועיצוב מטבח קטן לא מתמצה במכשירים בודדים או זעירים- העניין הוא לעצב אותו מחדש כך שכל פינה תהיה יעילה והגיונית ליד השניה, ממש כפי שההרגלים שלכם מצווים על העיצוב.

לבשל עבורכם ארוחת מלכים
פונקציונאליות זה שם המשחק. ממש כמו תוכנית הטלויזיה הישנה "מה שאפשר עם מה שנשאר", לוקחים את כל המרכיבים שיש לנו ומבשלים מזה חדר לתפארת. לדוגמה- אם אתם לא מוותרים על מדיח, יכולים לצמצם לתנור בתוך ארון, להכניס את המכשור שבחדר הזה לתוך ארונות או גומחות בקיר- אזיי יהיה לכם מקום למכביר. כמובן שיש פונקציה אחת שעולה על חשבון השניה, אולם מעצבים מקצועיים יוכלו לייעץ לכם בנושא ממיטב הניסיון וחדשנות העיצוב.

מפת אתר | צור קשר