עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב בית קטן

עיצוב פנים הבית הוא זה שיקבע את אופי החלל, את האווירה שהוא יוצר, את אופי ההתנהלות בבית וכמובן שעיצוב הבית הוא זה שגם יקבע אם החלל בו אתם מתגוררים יהיה בית או סתם עוד דירה.עיצוב בית קטן הוא חשוב כפליים משום שהוא קריטי ליצירת אשליית מרחב ולניצול נכון של החלל.

עיצוב בית קטן – כללי מפתח
עיצוב בית קטן נאלץ להתמודד עם אילוצי השטח הקטנים, ובוא בעת ליצר תחושת מרחב נעימה. חשוב לעבוד במינימליזם או לפחות להקפיד לא להעמיס בחפצים וברהיטים אשר יסתמו את החלל ויצרו רוויה ועומס. ישנה עדיפות לחללי איחסון נסתרים כאלו אשר לא בולטים בחלל ומשתלבים בו אך עם זאת מכילים את רוב הצרכים של הדיירים בבית. דוגמה מצויינת לשטחי איחסון שכאלו היא ניצול החלק התחתון של המיטה לאיחסון מצעים ומגבות, הדום שחלקו העליון נפתח ובתוכו ניתן לשמור ספרים וכד´.בעיצוב פנים בית קטן רהיטי הבית צריכים להתאים בגודלם לחלל ועדיף שיהיו מודולארים,לדוגמה שולחן אוכל משפחתי בעל כנפיים שמתאים את עצמו לצורכי דיירי הבית.התאמה בין רהיטי הבית לחלל והצבת ריהוט הכרחי ופרקטי בלבד ללא ספק יסייעו ליצירת חלל מאוורר ונעים.

עיצוב בית קטן בצבע
בחירת הצבעים של קירות הבית והחפצים המוצבים בו הם בחירה קריטית. גוונים בהירים, שימוש בשקיפות ומיעוט טקסטורות ועומס צבעוני ללא ספק ייסיעו לאשלייה של חלל מרווח ומאוורר. כמובן שלא כדאי להעמיס בגוונים של חללי הבית ועדיף לקבוע מראש פלטת צבעים מוגבלת ועל פיה לעצב את החלל הקיים.

מפת אתר | צור קשר