עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים סלונים

סלון הוא חיה מטמורפוזית- בכל בית הסלון בעל הקשר אחר למבנה דירה. בבית אחד הוא המשך הכניסה, בבית אחר הוא החדר שבקצה, ובבית שליש הוא חדר מרכזי שסביבו מסדרון או מרפסת, ונבחר להיות סלון בגלל מיקומו כלפי חוץ דוקא- מול כיווני השמש והחלון הפתוח המביא עימו בריזה. ולכולם שימוש אחיד- מקום מפגש ושיח בו עושים פעילות משותפת או נהנים מהיחודיות שבו (גודל, מכשור, כיווני אויר).

כיצד בוחרים עיצוב פנים סלונים?
ראשית, יש לבחור חדר המשמש כסלון. ישנם מבנים אשר אדריכלות פשוטה מכוונת למיקום מובהק שלו- אין ערעור על כך שזה אמור לשמש כסלון. ישנם משפצים אשר מתרכזים במטראז´ גדול יותר או בקיר שלם שהוא חלון. לכל אחד זהו אתגר גדול הבא לענות על צרכים במסגרת התנאים המאפשרים בשטח. יש המעצבים עיצוב פנים סלונים אשר אינם עוד פינת קפה נוספת בבית, אלא ממש משקיעים מחשבה במילוי החלל בתוכן אשר נעים לעין ויעיל. יש האוהבים אותו עמוס בחפצים, ויש ההולכים על קו המיתאר המינימליסטי. אין אמת אחת- אולם רצוי למזג את העיצוב עם זה של שאר הבית.

כיצד לייצר סלון נעים לשהות בו?
על כך יכול לענות לכם מעצב פנים מנוסה, אשר לו יש לקוחות קודמים או תיק עבודות מהם ניתן להתרשם בעצמכם, כי אין טוב ממראה עיניים. הסלון הוא חדר מרכזי בבית וסביר להניח כי בו תשהו רוב היום, ובו תארחו לרוב- ומעצב פנים יוכל לדמות לכם סגנונות שונים ואפשרויות עד להגעה לעיצוב הרצוי תוך סיכום על תקציב ידוע מראש. 

מפת אתר | צור קשר