עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דירות קטנות

עיצוב הפנים הינו תחום רחב ורב גווני כאשר כיום עיצוב הפנים דרוש הן בבתים פרטיים והן במשרדים של חברות גדולות וקטנות. בדרך כלל על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהתאים את העיצוב המושלם לחלל רלוונטי שוכרים את שירותיו של מעצב פנים מנוסה ואמין אשר יתחייב להפוך את החלום שלכם למציאות. מעצב הפנים הוא בעל מקצוע ושנים של ותק בתחום של עיצוב פנים ויודע בדיוק כיצד לשלב בין בדרישות של הלקוח לפונקציונליות של החללים מצד אחד ואסטתיקה ויופי מצד שני.

פגישה עם מעצב פנים
על מנת להסביר למעצב הפנים אודות כל הדגשים שבעיצוב של דירתכם ישנה חשיבות עליונה לקבוע פגישה. הפגישה מצד אחד תתרום להכרות מעמיקה יותר בין המעצב לבין הלקוחות ומצד שני בצורה זו הלקוחות יוכלו ללמוד יותר אודות שיטות העבודה של המעצב ואודות עבודותיו הקודמות. במהלך הפגישה הלקוחות מצד אחד יכירו למעצב הפנים את המבנה של הדירה והרעיונות שיש להם לגבי העיצוב והמעצב מבחינתו יספר אודות השיטות עיצוב והחומרים בהם ישתמש במהלך העבודה של העיצוב.

עיצוב של חללים צרים וקטנים
 במקרים של עיצוב חללים קטנים וצרים חשוב מאוד לגרום לתחושה של חלל פתוח ולהגדיל את החדרים בצורה מלאכותית. בדרך כלל שימוש בריהוט עשוי מזכוכית וחומרים שקופים כגון פלסטיק תורמים ליצירה של חלל שנראה בצורה ויזואלית גדול יותר.

מפת אתר | צור קשר