עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר סלון

עבור כל אחד ואחת מאיתנו קיימת חשיבות רבה לעצב את הבית הפרטי שלנו בצורה הטובה והמתאימה ביותר. העיצוב של הבית צריך להתאים לדרישות של המשפחה, למבנה של החלל, ולטעם האישי של הבעלים. העיצוב של דירות קטנות שונה מאוד מעיצוב של בתים גדולים כאשר הדגש בחללים מצומצמים הוא על יצירת תחושת מרחב באמצעות רהיטים שקופים וקטנים. בחללים גדולים יותר, ניתן לעשות שימוש בריהוט מאסיבי בעל נוכחות מרשימה יותר.

עיצוב מקצועי של סלון
חלל של סלון הינו החלל המרכזי ביותר והחשוב ביותר בו בני המשפחה מבלים את מרבית השהות שלהם. סלון הינו חדר אשר משמש גם לאירוח של אורחים שונים. חשוב שהסלון ישדר אווירה נינוחה אשר תעניק הרגשה נעימה ומזמינה. הסלון בדרך כלל כולל פינת ישיבה אשר מורכבת מספות, כורסאות, טלווזיה, שידה ושולחן קפה. לפעמים חדר הסלון הינו חדר משולב אשר כולל גם פינת אוכל. כדאי להתאים את כלל פריטי הריהוט על מנת ליצור הרמוניה מושלמת ואווירה נינוחה. במידה ומדובר במשפחה עם ילדים קטנים, חשוב להפוך את העיצוב לידידותי ובטיחותי עבור ילדים קטנים ולהימנע פינות חדות של שולחנות, פריטים עשוים מזכוכית ועוד.

עבודה עם מעצב פנים מקצועי
על מנת לשכור את שירותיו של מעצב פנים המתאים ביותר עבורכם, חשוב לבצע פגישת הכרות עם מעצבים פוטנציאלים. ניתן להגיע לסטודיו שלהם ולהיתרשם מעבודות קודמות, שיטות עבודה, וחומרים בהם משתמשים.

מפת אתר | צור קשר