עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב בתים מודרניים

למה למעשה אנו מתכוונים באומרנו עיצוב הבית בסיגנון מודרני. עיצוב בתים מודרנים מתאפיין בשימוש בחומרים חדשניים ואף בחומרים שנתפסו עד כה כתעשיתיים. פנים הבית מורכב מחפצים הגיוניים ושימושיים ולא רק בקישוטים המגדירים את הטון שלו.על מנת להסביר זאת בצורה יסודית יש צורך להבין קודם כל מהו הסגנון המודרני שפרץ לעולמנו בשנות העשרים.

מהו סגנון עיצוב בתים מודרנים
העיצוב המודרני מסמל את העולם החופשי בו לכל אדם יש ביטוי עצמי ללא מגבלות. העיצוב המודרני מוגדר על ידי שתי גישות מרכזיות. האחת, קונסטרוקטיבית מעשית המתמקדת בפונקציונליות ובניקיון צורני. הגישה הנוספת ,הינה גישה אומנותית המתייחסת לביטוי אישי ויצירתיות הבאה לידי ביטוי בעולם הדימויים , הצבעים והצורות.שתי הגישות האלו משפיעות עד היום על עיצוב בתים מודרנים. בנוסף זרמים שונים ותנועות כגון דאדא ,סוריאליזם ופופ נגעו בכל תחומי החיים והשפיעו על עיצוב מוצרים , עיצוב רהיטים אופנה ותכשיטים של אותה התקופה .

תרגום עיצוב בתים מודרניים לחומרים
אז למה התכוון המשורר? עיצוב מודרני מורכב ממספר תנועות שונות אשר המשותף להן הוא הביטוי העצמי  וחופש יצירתי גם אם מאופק וגם אם לאו. ניתן לראות בבתים מודרנים שימוש בחומרים חשופים, שימוש בחומרים ממוחזרים אשר להם אמירה חברתית, פוליטית ואומנותית , שימוש רב באמצעים תעשיתיים ושילוב פרטים ייחודיים כביטוי לעולמו של הדייר.אדריכלות ועיצוב בתים מודרנים מתאפיין בדחיית מוטיבים קישוטיים ואימוץ טכנולוגיות ואסתטיקה טכנולוגית תוך הדגשת חומרים וצורות ושמירה על קווים נקיים

מפת אתר | צור קשר