עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי אוכל

חדר האוכל מהווה את אחד מהמיקומים החשובים ביותר בבית, תוך שהינו מאגד מגוון פעילויות- החל משתיית קפה הבוקר בדממה ובשלווה, דרך ארוחה משפחתית ותוססת וכלה בבילוי יום שישי או חג שלעיתים אף כוללים את המשפחה המורחבת. ואכן, בעוד שבעבר נהוג היה לאחד את חדר האוכל עם המטבח, כיום מדובר בחלל נפרד הזכאי להקצאה פרטית בכל תכנון של בית או דירה.

כיצד יש לעצב חדר אוכל?
חשוב להתאים את עיצוב חדרי האוכל למאפייני הבית, תוך הקפדה על גישה מירבית לחלל המטבח. במקרים שבהם חדר האוכל הינו חלק מהמטבח- חשוב לייצר הפרדה בין השניים, באמצעות מוטיב עיצובי נבחר. עיצוב חדר האוכל עצמו מאפשר גיוון רב, המתמקד בשני נושאים עיקריים- צורה וסגנון. הצורה, כשמה כן היא- בחירת המבנה של פינת האוכל מבין ארבעת המבנים הבסיסיים שהינם ריבוע, מלבן, עיגול או אליפסה. את הבחירה יש לבסס על מבנה חלל החדר וכמובן הטעם האישי של העושים בו שימוש. לאחר בחירת הצורה הרצויה, ניתן לגשת בקלות יתרה לנושא הסגנון, כאשר מומלץ לבחור בקונספט בכדי להבטיח הרמוניה והתאמה עיצובית. בין הסגנונות הפופולארים ניתן למצוא פינות אוכל מודרניות, כפריות, רומנטיות ומינימליסטיות.

עיצוב חדרי אוכל- תנו למומחים לסייע לכם
עיצוב חדר האוכל דורש יצירתיות וניסיון, כמו גם פונקציונליות והקפדה על נוחות מקסימלית. כל אלה יוצרים יחד עיצוב פנים מורכב וייחודי, האוגד בחובו אין ספור שיקוליים סגנוניים ופרקטיים. על כן, בכדי להבטיח יצירתו של חדר אוכל מושלם, מומלץ להיעזר בשירותיו מעצב פנים המתמחה בעיצוב חללי מגורים וחדרי אוכל בפרט. הסתייעות במעצב פנים לשם עיצוב חדר האוכל תעניק עבורכם תוצר אידיאלי, המשלב את הפן העיצובי והמעשי הנדרש בצורה האופטימלית.

מפת אתר | צור קשר