עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

איך לעצב חדר שינה

חדר השינה הוא המרחב הפרטי שלנו, המוצא מכל יום עבודה עמוס והמקום שבו אנו לנים מדי לילה. לא בכדי, אם כן, כי מדובר באחד מהחדרים החשובים ביותר בבית, אשר יש לשים דגש מיוחד על עיצובו בכדי ליצור מרחב אסתטי, נוח ונעים לשהייה.
על מה יש להקפיד בעת עיצוב חדר השינה?
ובכן, על חדר השינה להיות בראש ובראשונה נוח. מדובר בחדר אינטימי שבו אנו מבלים חלק משמעותי מחיינו, ועל כן יש להתאים את עיצובו ואת הפונקציות שלו לצרכינו באופן האידיאלי, תוך ניצול מרחב החדר בצורה הטובה ביותר. מומלץ להחליט על קונספט עיצובי טרם תחילת הקניות ולהכין רשימה של הרהיטים הדרושים, על מנת ליצור מראה אחיד שאיננו "מעמיס" על חדר השינה. יצוין, כי כדאי לבחור סכמת צבעים בגוונים בהירים ונעימים לעין, בכדי להעניק לחדר אווירה רגועה ואסתטית ואשליה של חלל גדול יותר. כמו כן, יש להקפיד על תאורה מתאימה המאפשרת שהייה במשך הלילה וסיפוק האווירה הרצויה לחדר השינה.
חשוב "לקלוע" בעיצוב חדר שינה למתגוררים בו ולשימושים שלהם הם זקוקים. מעצב פנים ישנה את עיצוב הבית בהתאם לטעם, גיל וצרכים; כך, לדוגמא, אם מדובר בחדר המשמש לשינה בלבד- ניתן לרכוש מיטה גדולה ומפנקת, אך במקרה שהחדר אמור לשמש גם לצפייה בטלויזיה, עבודה וכו´- יש "לשמור מקום" לרהיטים הרצויים ולמקמם באופן אסתטי ויעיל ויתנו חקרה של בית חדש.
מפת אתר | צור קשר