עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דירה חדשה

אין דבר יותר מהנה מדירה חדשה, דירה ריקה המשמשת כקנבס ריק ועליו ניתן להתחיל ולבנות את עיצוב הבית עליו תמיד חלמנו. בדירה חדשה ניתן לעשות כל העולה על רוחנו, לצבוע את הקירות בצבעים עליזים, לרצף בריצוף מיוחד או להכניס חיפויי קירות טרנדיים. דירה חדשה היא חלומו של כל חובב עיצוב ובה ניתן באמת לעצב לפי רצוננו ומבלי להתחשב בריהוט או עיצובים שהשאירו הדיירים הקודמים.

מאיפה מתחילים?
בעיצוב דירה חדשה הכי מומלץ להתחיל מרעיון. לפני בחירת הצבעים, הרהיטים או הריצוף חישבו היטב איזה סגנון תרצו שהבית ישקף- מודרני? כפרי? רטרו? לאחר בחירת הסגנון תוכלו להמשיך ולהתאים את שאר חלקי הבית. לגבי החלקים הקבועים של הבית- הריצוף, המטבח והאמבטיה נסו לבחור בגוונים נייטרליים שיוכלו להתאים לכל שינוי עיצובי שתעשו בדירה.

איך לעצב דירה חדשה?
בעיצוב דירה חדשה מומלץ להעזר באדריכל פנים אשר עושה גם עיצוב פנים. בעזרת שילוב מקצועי זה יוכל מעצב הפנים לעזור לכם לתכן את ביתכם בצורה נכונה, לתכנן חדר שינה מעוצב אך גם בעל מקומות אכסון הכרחיים, לארגן את הסלון כך שיתאים לכל צרכי המשפחה ולתכנן את עיצוב חדרי הילדים בצורה יפה אך פונקציונלית המתאימה לדלת. תכנון נכון הוא הכרחי למחייה נוחה וזרימה טובה בבית.

מפת אתר | צור קשר