עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי שינה

חדר השינה הוא מקום המרגוע שלנו, לשם לא נכנסים לחצי היום, מטלות הבית או ההתרוצצות אחרי הילדים, זהו מקום המוקדש כולו לשלווה, מרגוע ואפילו קצת רומנטיקה. בעיצוב פנים ניתן לראות כי יש ניסיון להפוך את חדר השינה יותר ויותר לחדר המזכיר מלון בוטיק מרוחק בו ניתן לצאת מהמציאות של חיי השיגרה ולהיכנס לעולם של חלומות.

טרנדים בעיצוב חדרי שינה
בשנים האחרונות ניתן לראות טרנדים ההופכים את חדר השינה לחדר המזכיר חדר במלון יותר מאשר חדר בבית מגורים. אחד הטרנדים הפופולאריים אצל מעצבי פנים הוא שימוש במוטיבים מתורת הפאנג שווי- שימוש בחומרים טבעיים ובצבעים נייטרליים המשרים שלווה והרמוניה בחדר השינה והופכים את החלל למקום שלא רוצים לצאת ממנו.

איך לעצב את חדר השינה?
עיצוב חדר שינה צריך להתחשב תחילה בצרכיהם של המתגוררים בו ולשלב את טעמם האישי עם פונקציונאליות הנדרשת מחדר שינה. חדר שינה מבולגן יוצר בלאגן בראש ואינו מאפשר שינה שלווה ולכן יש ליצור מספיק מקומות אכסון ומקומות מסתור אשר בהם יתרכז הבלאגן ולא יקרין כלפי חוץ. הצבעים בחדר השינה צריכים להיות רגועים ושלווים תוך שילוב של צבע דומיננטי אחד המתבטא בפריטי נוי או במצעים שעל המיטה. עיצוב פנים נכון של חדר שינה יוצר תחושת שלווה ורגיעה מיום קשה ועמוס.

מפת אתר | צור קשר