עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

איך לעצב חדרים למתבגרים?

בעוד שאותנו, ההורים, משמש חדרנו הפרטי בעיקר לשינה ורוב שעות היום אנו מתרוצצים בין שאר חדרי הבית, חדר הנוער משמש את השוכן בו למגוון צרכים וייעודים. בן נוער הופך להיות בעיקר בשנים אלו קנאי לפרטיותו ומבלה את רוב שעותיו בחדרו, ועל כן נדרשת תשומת לב מיוחדת בעת עיצוב חדרי נוער, תוך שימת דגש על מילוי צרכיו השונים באופן יעיל ונוח.

איך נעצב חדר נוער?
מרחב חדר הנוער הוא לעיתים קרובות איננו גדול, שלא נאמר קטן, ועל כן חלוקת החלל הינה קריטית ודורשת חשיבה חכמה ויעילה. על מנת שלא ליצור עומס בפרטים, מומלץ להחליט טרם הקניה אודות הרהיטים והפריטים הנוספים הדרושים לחדר, תוך שימת דגש על סכמת צבעים קבועה מראש. ואם הזכרנו צבעים, נציין שכדאי לצבוע את קירות חדר הנוער בצבעים בהירים- אלה מקנים תחושה אוורירית ה"מגדילה" את חלל החדר.

על מנת לנצל את מרחב החדר בצורה הטובה ביותר, מומלץ לבחור ברהיטים דו שימושיים, כמו לדוגמא מיטה המשמשת גם כחלל אחסון, או שולחן מחשב הכולל גם אזור למידה נוח. כמו כן, יש להתחשב בשגרת היום יום של בן הנוער בעת בחירת הרהיטים ומיקומם בחדר- למשל, מומלץ לבחור בכיסא אורטופדי ולדאוג לתאורה מספקת, בהתחשב בעובדה שבן נוער מבלה שעות רבות מול מחשב ובלימודים.

מפת אתר | צור קשר