עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

כיצד מעצבים בית פרטי קטן?

נתחיל ונאמר זאת כך: בית פרטי יכול להיות גדול ורחב ידיים, והוא יכול להיות קטן - מה שחשוב שבכל מרחב ביתי הוא הנוחות שלו והיכולת שלו לענות על הצרכים שלנו.

אין זה משנה כעת הסגנון ´הקוסמטי´ בדמות עיצוב כפרי, מודרני או רבים נוספים. זה כבר עניין של טעם. 

אשר אנו ניגשים לתכנונו של בית פרטי ובדגש על קטן, אנו מוכרחים לבחון כיצד יוצרים תכנון פונקציונלי ופרקטי, תכנון שיאפשר לענות על הצרכים המדויקים של הדיירים.

יעילות היא מילת המפתח

התכנון הוא הבסיס החשוב ביותר ליצירת מרחב לו נוכל לקרוא בית, ולהרגיש שהוא בית.

את העיצוב הכפרי, רטרו, קלאסי או מודרני נוכל להלביש על כל תכנון בניה, ומלאכת המחשבת העיקרית טמונה באופן שבו ננהל נכונה את המרחב.

דוגמה לכך היא אם אנו משפחה שאיננה נוטה לארח יתר על המידה. ניתן בהחלט להחסיר חדר שנועד עבור לינה לאורחים, או לתכנן סלון קטן יותר.

ישנן משפחות שבהן בישול הוא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום, אז ניתן את הדגש על מטבח רחב יותר, ומנגד כאלו שהמטבח איננו משחק תפקיד מרכזי.

אחסון

חלק ניכר בתכנונו של בית פרטי קטן טמון ביכולת שלנו לאפסן את החפצים כך שלא ייגרעו מן המרחב המדוד שלנו.

יצירת תחושת מרווח ונוחות, יכולה בהחלט להתקיים גם בבתים פרטיים קטנים, ואל לנו ´לקבל את רוע הגזרה´ רק משום שבחרנו במרחב מחיה קטן באופן יחסי.

דוגמה נהדרת לכך היא ארונות שבתכנון מראש נדאג שיהיו טמונים בקירות הבית. באופן הזה, הם יהוו חלק בלתי נפרד מן העיצוב הכולל, ומנגד לא יגרעו ולו במעט מן המרחב שלנו עם בליטה ניכרת שתופסת מקום.

אם נשוב אל המטבח, אז הרי שניתן לתכנן אותו כך שיאפשר לנו מגוון פתרונות אחסון בדמות מדפים וארונות.

בחירת הריהוט הנכון

ניתן לרתום פתרונות יצירתיים ליצירת מרחב בחדרים קטנים דוגמת מיטות מתקפלות.

אולם חשוב מכך, עלינו לתכנן נכונה את המרחב הביתי שלנו ולבחור את הריהוט כך שיאפשר לנו נוחיות מצד אחד, ויצירת מרווח מן הצד השני.

תכנון מוקפד תחת עינו או עינה הבוחנת של מעצבי פנים, יכול בהחלט לספק תובנות נהדרות שיהפכו את המרחב לפונקציונלי ומבלי לוותר על פריטים חשובים והכרחיים.
מפת אתר | צור קשר