עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

ניקוי מזרונים - לא מה שחשבתם

אנחנו עסוקים ימים ארוכים בניקיון הבית שלנו. זה לא דבר כל כך מפתיע. שכן אנו, רובינו לפחות אוהבים מאוד לראות בית נקי ומסודר. שלא נאמר, חלקנו אף עלולים לפתח לכך אולי אפילו מין אובססיה קלה.

מה אנחנו לא מנקים? אנחנו עסוקים כל היום בפינוי של פחי אשפה, בניקוי הרצפה, השירותים והמטבח, אבל אף אחד מאתנו לא חושב על המזרן עליו אנו ישנים.

מחקרים הוכיחו לאורך השנים כי בני אדם מבלים כמעט שליש מהחיים שלהם על גבי מזרן. בלי לישון אנו לא יכולים לתפקד ואנחנו גם משקיעים ברצון לישון היטב כסף לא קטן. אנו משקיעים ברכישה של מזרן איכותי, בהתאמה של מצעים אלו לאלו, עסוקים בלסדר את הרהיטים סביב המיטה כדי לייצר הרמוניה ועוד.

אבל מי מאתנו ידע כמה אבק ולכלוך צברו המזרנים שלנו לאורך כל הזמן הזה? איך אנחנו יכולים לישון כאשר הכול מלא אבק ולא נקי? על מנת לפתור את הסוגיה הזו, אנא קומו מהכיסא, לכו לחדר השינה, הרימו את המצעים, הביטו במזרן והמשיכו לקרוא!

מה אתם רואים או, מה הלכלוך אותו צובר המזרן

אתם רואים את מה שאנחנו רואים? כתמים כהים אולי בשולי המזרון או במרכזו, אולי אתם רואים את האבק ואת השערות ממלאים את המזרן מכל מיני זוויות. אולי אפילו, אם יורשה לנו לומר, כתם זה או אחר שנשאר מהווסת או מאירוע אחר שהתרחש במיטה, כל אלו עלולים להביא אתכם להבנה כי נדרשת כאן עבודה.

ניתן לבצע ניקוי מזרונים באמצעים ביתיים די פשוטים בדרך כלל. לעיתים מדובר בערבוב סודה לשתיה או אולי חומץ יחד עם מים, אבקת כביסה, את אלו תצטרכו לשפשף מעט על המזרן וזהו.

אבל, כל זה נכון כאשר אנו מדברים על ´כתמים טריים´. כתמים שעוד לא נספגו עמוק אל תוך המזרן. לכן, קל יותר להסיר אותם. אבל, מה עושים לאחר שעברנו עם שואב על כל המיטה וניסינו כל ´תרופת סבתא´?
זה אולי הזמן לשלוח משהו לקרוא לשירות של ניקוי מזרנים.

ניתן להיעזר בשירות מקצועי

אתם לא חייבים לעשות את כל העבודה בעצמכם. אם אתם לא רוצים לישון ביחד עם קרדיט האבק או לא יודעים כיצד להוציא כתם שנשאר כתוצאה מכך שהילד ישן אתכם במיטה, תוכלו למצוא אנשי מקצוע שיעשו את העבודה בשבילכם.

היתרון הגדול הוא כמובן בכך שלא צריך לצאת מהבית. הרי אף אחד לא מצפה מכם להתחיל לסחוב את המזרן הענק שנדרשו שלושה מובילים כדי להביא, לשום מקום. כל שעליכם לעשות הוא להמתין לאנשי מקצוע שיבצעו ניקוי מזרנים מקצועי שישאיר אתכם עם מזרן נקי וחשק גדול ללכת לישון עליו.

אם אתם משקיעים כל כך הרבה כסף ומאמץ בסביבת שינה טובה, לא כדאי להשקיע באותה מידה כדי שהכל יהיה נקי? 

מפת אתר | צור קשר