עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

צביעת דירה בזול – הטיפים שיחסכו לכם כסף

כולנו רוצים לצבוע את הדירה אחת לכמה זמן על מנת להתחדש במראה רענן. היום, יש דרכים לצבוע את הדירה מבלי לקרוע את הכיס, באמצעות ששת הטיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף. אבל לפני הכול, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

כסף זה לא הכול בחיים

כמה פעמים ראיתם מודעות מפוקפקות של צביעת הבית ב-300 ₪ ושקלתם להתקשר? כפי שאתם יודעים, לא כל הנוצץ זהב, והצעות כאלה הרבה פעמים יכולות להיות מתכון לאכזבה. זכרו שעבודת הצביעה היא לא כל כך פשוטה כמו שהיא נראית, משום שיש לבצע תיקונים קטנים בקיר, ולהקפיד על צביעה נקייה סביב המשקופים, החלונות, ובמקרים בהם הצבעים משתנים בין הקירות. מדובר בעבודה של דיוק בדגש על הפרטים הקטנים. לכן, עם כל הניסיון לחסוך, שימו לב שאינכם מתפשרים על איכות העבודה. זכרו, שצבע הבית ילווה אתכם לעוד שנים רבות. 

1.קבעו מראש עם הצבעי – כאשר אתם לחוצים לצבוע את הדירה בתאריך ספציפי, סביר להניח שתהיו מוכנים לשלם מחירים גבוהים יותר. ההמלצה היא לקחת את הזמן כדי לעשות סקר שוק בסבלנות, על מנת לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר. בנוסף, כאשר מדובר בצבעי עמוס ומבוקש, כדאי לקבוע מראש כדי להבטיח שהזמן יהיה לכם נוח.

2. צביעת דירה מאוכלסת או ריקה – כדי לחסוך כסף, ההמלצה היא לצבוע את הדירה כשהיא ריקה אם הדבר מתאפשר. צביעת דירה ריקה תעלה הרבה פחות מצביעת דירה מאוכלסת, בהבדלי מחירים משמעותיים. הדבר יהיה רלוונטי רק כאשר אתם עוברים לדירה חדשה, ומזמינים את הצבעי לפני ההובלה. 


3. צביעת התקרה – טיפ נוסף שעוזר לרבים לחסוך כסף הוא צביעת התקרה. צביעת התקרה מייקרת באופן משמעותי את צביעת הבית, משום שהצבעי נדרש להשתמש בסולם לאורך כל התקרה. הביטו לתקרה, וחשבו פעמיים אם יש באמת צורך לצבוע את התקרה. במידה והתקרה נראית במצב טוב, אולי שווה לדלג על הצביעה שלה ולחסוך סכום כסף רב. במידה ובחרתם לצבוע בעצמכם, עשו זאת בזהירות רבה.

4. סקר שוק מעמיק – דרך נוספת שמסייעת לחסוך כסף היא פנייה למספר צבעים והשוואת המחירים. שימו לב שאתם מבררים מה כולל השירות של כל צבעי, כדי להשוות בצורה מקיפה בין הצבעים השונים. כמובן שהשאיפה תהיה לבחור בצבעי שמציע את המקסימום, במחיר המינימלי. 


5. המלצה מחברים – כולנו סומכים על המלצות בעיניים עצומות, משום שאדם קרוב אלינו כבר ניסה את בעל המקצוע, ויכול להעיד על טיב העבודה. בסופו של דבר, אנחנו נהיה רגועים ברגע שצבעי שקיבלנו מהמלצה ייכנס אלינו הביתה.

6. ביצוע תיקונים – על מנת לחסוך סכום כסף רב ניתן למלא סדקים בטרם הצביעה, ובכך לחסוך את עבודתו של הצבעי.

המרכז לצביעת דירות מציע שירותי צביעת דירה באופן מקצועי ובמחיר משתלם.

מפת אתר | צור קשר