עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מהו צילום עיצוב פנים?

מבין כל הז´אנרים המקצועיים השונים של צילומי סטילס למטרות מסחריות, הרי שצילום עיצוב הפנים נחשב לאחד מן המאתגרים שבחבורה. כל פרט ופרט הינם קריטיים ויכולים לתמוך במסרים והחוויה שהצופים מרגישים מלראות את התמונה.

חשוב לזכור שצילומי עיצוב פנים הם אינם דומים לצילומי סטילס אחרים בהם על המצולם להתנהג בצורה טבעית או על-ידי הנחיות או לחילופין כאשר מצופים אובייקטים דוגמת נופי טבע או ערים אורבניות. במקרה הזה, מדובר באקט אמנותי שמטרתו היא לא אחרת מאשר שיווקית. כל פרט חייב להיות נכון ובמיקום המדויק לו. התאורה מוכרחה להחמיא ולהציג את החדר באופן מסוים והמראה של חלל החדר חייב לדבר אל הקהל הנכון.

הצילום אל מול המציאות

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מצלמים את ביתכם אך לא מצליחים להמחיש את מה שרואות עיניכם? מדובר בשילוב של מגוון פרמטרים שונים אשר אט אט מרכיבים את הפאזל שהופך את התמונה לבעלת מראה נקי ומסודר. תמונה שיכולה לשאוב אותנו אליה ולעודד בנו את הרצון לחוות במדויק את התרחיש המתואר בה.

הנה כמה כללים בסיסיים חשובים בצילום פנים שכדאי לכם להכיר

מיהו קהל היעד?

מיהו האדם שמיועד לראות את התמונה? האם אלה רוכשים פוטנציאליים של דירה? או שמא מדובר בתמונות שמטרתן להתפרסם במגזין ולייחצן את מעצב הפנים, הקבלן או האדריכל? ולחילופין, מיהו הלקוח שמבקש לצלם את התמונה? וודאי שהצורך של קבלן יהיה שונה מאשר זה של מעצב פנים אשר יבקש להדגיש באופן ניכר יותר את עיצוביו בחלל הבית.

זוויות זה שם המשחק

כל נקודת מבט יכולה להקנות תחושה אחרת. וודאי שאם נצלם פריטים שונים על השולחן כאשר ברקע נשקף אור טבעי הנשפך מן החלון, אזי התחושה שלנו תהיה שונה מאשר זו שתשתקף מצילום מטבח עץ עם תחושה קצת יותר חשוכה וקצת יותר חורפית. כל זווית צילומית טומנת בחובה נקודת הסתכלות אחרת ותחושות אחרות. דוגמה מוחשית למידת ההשפעה של הזוויות ניתן למצוא בצילומים אוויריים ובהם נשקפים מבנים שלמים ממעוף הציפור בפרסומות שמטרתן לשווק מבני מגורים חדשים.

עומס

כאשר אנחנו מסדרים את הבית, מספיק שנזיז כמה חפצים וכבר נרגיש כאילו והמרחב בחלל הפך להיות גדול יותר. בדיוק את אותו המובן חשוב להקנות לצופים המסתכלים בצילומי עיצוב פנים.

אחד מן ההיבטים אותם תוכלו לראות במגוון רחב של צילומים בין אם לצרכים שיווקיים ובין אם לצרכים יחצניים, הרי שתוכלו לשים לב כי המרחב הוא נקי ומסודר.

מפת אתר | צור קשר