עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב סלון עם פרקט או דמוי פרקט? יצאנו לבדוק!

קניתם בית חדש? משפצים את הדירה שלכם? רוצים להפוך אותו למקום המושלם בדיוק כפי שחלמתם ועכשיו אתם מתלבטים אם להתקין פרקט או דמוי פרקט? אנחנו מבינים - התלבטות היא קשה ומובנית לחלוטין כיוון שלשני הריצופים יתרונות וחסרונות משלהם. במאמר זה נסקור בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי הריצופים כדי לאפשר לכם להגיע להחלטה הנכונה ביותר בשבילכם.

השימוש בפרקט הוא פופולארי בכל העולם וגם בישראל משנה לשנה הוא הולך ומתרחב. אנשים רבים מגלים את היתרונות הרבים הגלומים בו וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של פרקטים עם רמות איכות שונות, צבעים שונים וכמובן טווחי מחירים מגוונים וליהנות ממראה כפרי, עדין עם תחושת חמימות בכל חללי הבית. יחד עם זאת, לריצוף הפרקט נוצר רושם יקר מאוד ולכן אנשים רבים בוחרים להתפשר על רצפת דמוי פרקט שאומנם במראה אין כמעט הבדל אך ניתן לראות את ההבדל המשמעותי באיכות ובעמידות שלו לעומת הפרקט האמיתי.

1. פרקט עץ אמיתי – מדובר באריחים אשר מיוצרים מעצים משובחים ועוברים תהליך אורך עם רמות ליטוש גבוהות מה שהופך את הריצוף לאיכותי, עמיד בפני נזקים מצטברים ומים לטווח הרחוק. כמו כן, בניגוד לפרקט למינציה (דמוי פרקט) מבחר הצבעים הוא עשיר יותר ועובדה נוספת שלא רבים מודעים אליה היא החיסכון הרב בחשמל. שמעתם נכון! בחורף ובקיץ אתם תגלו כמה רצפת פרקט מבודדת חום וקור ובחורף הקר ככל הנראה לא תצטרכו להדליק כמעט מיזוג אוויר בשביל להתחמם – אתם תיהנו מרצפה חמימה ונעימה. מה לגבי חסרונות? פרקט עץ אמיתי דורש תחזוקה גבוה עם התאמת חומרי ניקוי מיוחדים. כמו כן, המחיר משחק כאן תפקיד חשוב אך זכרו שמדובר כאן בהשקעה משתלמת לטווח הרחוק.

2. דמוי פרקט – דמוי פרקט או פרקט למינציה עשוי מחומרים סינתטיים שמעניקים לו מראה מאוד דומה לפרקט האמיתי, אך הוא לא. יש לו מספר יתרונות וזה כמובן המחיר הנוח וההתקנה המהירה. למרות שהטכנולוגיה מאפשרת ליצור דמוי פרקט באיכות גבוה יחסית – עדיין חשוב להיות מודעים לכך שממש לא מדובר באותה איכות. כמו כן, כדאי לדעת שלא משנה מה יגידו לכם, דמוי פרקט לא עמיד במים והוא מתכון להצטברות של פטריות ועובש מתחת לריצוף שלכם.

אז מה כדאי?! פרקט או לא דמוי פרקט?

למרות היתרונות של פרקט הלמינציה חשוב לקחת בחשבון גם את החסרונות שצוינו לעיל וכן להבין שברוב המקרים – "זול עולה ביוקר". ברוב המקרים ריצוף עם פרקט אמיתי הוא עדיף מהסיבה הפשוטה שהוא עמיד יותר וישרת אותכם שנים ארוכות. ריצוף זה מאפשר לנו ליהנות ממראה יוקרתי וחמים מבלי לחשוש שהוא ייהרס בקלות. כמובן שהכול תלוי בסוג הבית שלכם, במיקומכם וכן במסגרת התקציב שלכם.

מפת אתר | צור קשר