עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

השפעתו של העץ המלא על עיצוב החדר

עץ היה ותמיד יהיה חומר גלם נהדר מבחינה עיצובית. עוד משחר ההיסטוריה עשה בו האדם שימוש ניכר, כשהעץ מציע גמישות נפלאה לכל צורך, ועם זאת קשיחות ואמידות שרק מעטים הם חומרי הגלם הפשוטים והנגישים שהשתוו לו.

אין זה מקרי שניתן למצוא בכל תרבויות העלום שימוש ניכר בעץ, החל ממבני מגורים, דרך חפצי נוי וחפצים שימושיים ועד לפסלים עצומים ורבי רושם.

עץ מלא כחומר גלם לעיצוב פנים

עץ מלא הוא דרך נהדרת להביא את הטבע הישר אלינו הביתה.

בניגוד למוצרים תעשייתיים שונים, הרי שהאווירה החמימה והמזמינה שהעץ המלא מביא עמו והניחוחות הנפלאים שקשה לתארם במילים, מנחיתים את הטבע הישר אצלנו בבית, ומשכיחים מעט את המרחב האורבני המקיף אותנו.

העץ מאפשר לנו להגיע למגוון רחב של רמות עיצוביות שונות. החל מפריטים ששגורים בכל בית דוגמת בסיסים למיטה או כונניות, ועד לפריטי נוי המעטרים את דלת הבית, המדפים או המטבח. מדובר איפוא, בחומר גלם רב תכליתי שלאורך דורות רבים הוכיח את עצמו כבעל מרקמים נפלאים ומזמינים, נוח להשגה ובעל עמידות איתנה.

אווירה חמימה

המרחב האורבני הסואן שמקיף אותנו מכול עבר, משכיח בקרב רבים מאתנו את יכולתו של הטבע להשכיח מעט את הצרות והדאגות, ולקדם אורח חיים רגוע יותר, ושליו הרבה יותר.

פריטים המבוססים על עץ מלא ידועים ככאלו המזמנים אווירה חמימה ומרגיעה בכל בית ובכל פינה. בין שאתם מחפשים עיצוב מטבח על בסיס כפרי, ובין שאתם רוצים לעטר את הסלון בפריטים קטנים ומרהיבים - עץ הוא תמיד פתרון נפלא שיכול לשנות ב-180 מעלות את האווירה.

לשבור את הצבע הלבן

עבור מרביתנו, מראה הבית הצבוע בצבעי לבן או בז´ בהירים נתפס כעובדה מוגמרת. אמת אחת ואין לה אחרת.

אז נכון, מרבית הבתים והדירות החדשים יהיו צבועים בלבן ויספקו לנו אווירה אולי יותר מדי סטרילית וטהורה. ובדיוק לשם כך, שילובו של עץ מלא גם בעיצוב המודרני, מאפשר לנו למתן מעט את הנראות הנקייה, יש שיגידו יתר על המידה, ולספק מראה חמים, עוטף ואוהב.

צרו איתנו קשר

רוצים לערוך מהפך כפרי בביתכם ולא יודע מאיפה להתחיל? חוששים שאולי התקציב שברשותכם לא יספיק?

המומחים של קיו דיזיין ישמחו לעמוד לשירותכם. יחד אתכם ובהתאם לטעמכם האישי, נשנה את העיצוב מן הקצה אל הקצה :)

מפת אתר | צור קשר