עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים הוא לא משחק ילדים
עיצוב חדר הילדים נעשה לעיתים קרובות בקלות ראש, בעוד שמדובר באחד מהחדרים המאתגרים ביותר מבחינה עיצובית- שכן הוא דורש מיומנות בשילוב של אסתטיקה, יעילות, איכות, יצירתיות והתאמה בצורה המיטבית ללקוח. פעמים רבות הורים הלהוטים לעצב לילדיהם את "חדר החלומות" אך אינם ´מעצבי פנים דגולים´, מעמיסים את החדר בפרטים מיותרים אשר בסופו של יום יוצרים איזור צפוף שלא משרת את ילדיהם ואף מקשים עליהם בחיי היום יום.

במה יש להתחשב בעת עיצוב חלל חדר הילדים?
כשמעצבים חדר ילדים יש להתחשב במספר דברים עיקריים- הראשי מביניהם הוא כמובן טעמו האישי של הילד, אך חשוב לא פחות הוא ההשקעה בניצול חלל החדר בצורה הטובה והנוחה ביותר. בעוד שפעמים רבות חדר הילדים מוגבל במקום, עליו לשמש את הילד לכל תחומי עיסוקיו- לימודים, יצירה, שינה, משחקים וכו´, ועל כן יש צורך בתכנון "חכם" המנצל את מרחב החדר בצורה אידיאלית, הכולל רהיטים המתאימים לצרכי הילד והממקומים באופן הנכון בחדר, איזור לימוד נוח, מרחב אירוח לחברים, ופריטים שאינם שבירים.

עיצוב חדרי ילדים- תן למומחים לעשות את שלהם
מומלץ מאוד להיעזר במעצב פנים מקצועי על מנת ליצור לילדכם את "חדר החלומות" המותאם לו באופן מושלם מבחינת טעם וצרכי היום יום. מעצב פנים מנוסה יעניק לכל ילד חדר המשלב את טעמו האישי וצרכיו, כך שבכל יום ילדכם רק יחכה לחזור מהגן או ביה"ס לחדרו המעוצב.

מפת אתר | צור קשר