עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

דירות מעוצבות במגדלי גינדי תל אביב

חולמים על בית מעוצב, במקום הכי נחשב? הביקוש לדירות מעוצבות היטב חלחל אט אט, עד שהגיע ממש עד ללב הקונצנזוס. כיום, לא עוד מסתפקים בדירות קבלן במובן הבסיסי של המילה. והפעם, על מיטב העיצובים במגדלי המגורים החדישים של גינדי, בלב ליבה של תל אביב. 

גם מגדלי מגורים אפשר וראוי – לעצב כראוי 

הקונספט העיצובי של גינדי גורס שמה שהלקוח רוצה, הוא גם יקבל. מגדלי המגורים לא חייבים להיות מוצגים מוזיאוניים קרים ונטולי רגש. להפך, גם את המגדלים הכי מפתים בסביבה אפשר וראוי, לעצב כראוי. המפרט והעיצוב מתבססים על מחקרי עומק, אודות מה שמחפשים תושבי תל אביב הנוכחיים. האדריכלים שליוו את הפרויקט השיגו את המטרה הנחשקת, להנגיש דירות מעוצבות, בסטנדרט גבוה שמרגיש אישי ועדכני, נגיש ומרווח, מתאים בדיוק ברוח הימים האלה. 

העיצוב שמשתלב בנוף האורבני 

קווי העיצוב נקיים וזורמים. ניכר היטב כי מקבלי ההחלטות והאדריכלים של גינדי הבינו היטב שדרוש עיצוב מיוחד, שישתלב בנוף האורבני המיוחד. עיצוב שמדבר מרחוק. קווים שלוקחים את העין הלאה, גם מעבר לנוף שנשקף מהחלונות או מהמרפסות. עיצוב שמתקשר בצורה הרמונית עם הסביבה, עם הגינות המוריקות, עם השיח העירוני שתמיד שואף ליותר. 

צבע שיוצר אווירה שיוצרת בית 

על מנת להשיג את העיצוב המפתה, הדינאמי אך גם הרוגע, נעשה שימוש לא רק באריחים מרהיבים, חלונות מעוצבים ויפים, דלתות מקסימות וחללים נקיים. אפילו הנגיעות של הצבע הנכון נועדו להשיג את האווירה שכל כך רוצים. כל מי שביקר בדירה לדוגמא או כבר הספיק להתייצב אצל חברים שרכשו בית במגדלים, מבין מיד על מה בעצם מדובר. דגשים של צבע, שיוצרים אווירה שיוצרת בית. 

תקרה שפותחת את המרחבים 

חשבו נא על האלמנט הברור מאליו, התקרה. הוסיפו לה את העיצוב הנכון, עטרו עם אלמנטים של תאורה מיוחדת וגופי תאורה נאים ותראו את האיכות מתקבלת מאליה. זוהי תקרה שלאורך כל הקומות ובכל הדירות של המגדלים השונים פותחת את העיניים, פותחת את הלב ומחפה כראוי את המרחב. השילוב עם האריחים הנבחרים, הקישור בין מעלה ומטה יוצרים עיצוב משכנע, שתמיד נראה ומרגיש גדול יותר. אין זה עניין פשוט, להקנות לדירה עירונית מודרנית עיצוב של חלל כה מרגש ופתוח. אבל בגינדי הצליחו לעמוד במשימה. 

הנגיעות האישיות עושות את ההבדל 

כל דירה, כל חלל וכל חדר זכאים לקבל את הנגיעות האישיות, את הפרץ האנרגטי של עיצוב מדויק. שווה להתרשם מסוגי החללים והמבנה הפנימי של הדירות השונות במגדלים. חלק גדול מהחוויה תהיה להשלים את העיצוב בסגנון שמתאים בשבילכם. כי לכל אחד יש זיכרונות חמים בלב מבית ההורים או תשוקות של בית חלומות. וכשישנו בסיס עיצובי איתן ומיוחד, ההתאמות הקטנות שכיף כל כך לעשות משלימות את החוויה. 

מפת אתר | צור קשר